Virághegyi Pincészet arculat

Több éve gondozzuk a szekszárdi Virághegyi bor – Németh család pincészete – boroscímkéit, amely izgalmas tervezői feladat, hogy szépet és egyedit alkossunk összehangolva a portfólió megjelenésével. A pincészet 2000. óta van jelen a magyar borok világában és családi alapokon nyugszik, nagypapától a gyerekekig, mindenki a bor szolgálatában áll. A borfeldolgozás egy része saválló tartályokban történik, de a pincészethez tartozik a Bezerédj család történelmi pincéje is, ahol fahordós érlelés történik. A pince eredetileg 1842-ben épült, amelyet 2006-2007-ban újítottak fel. Szőlőültetvényeik területe megközelíti a 20 ha-t, melyből 15 ha új telepítés. Tőkéiken kékfrankos, merlot, cabernet sauvignon, chardonnay és zöldveltelini fürtöket érlelnek a […]

Tovább →


Óbuda Group arculat

Az Óbuda Group Magyarország egyik piacvezető tervező, mérnöki szolgáltató, projektmenedzsment vállalata. 170 mérnökből álló csapat, 28 év tapasztalat, óriási beruházások, 11 országban jelenlét. Új arculat, honlap, image kiadvány, és számos kisebb – nagyobb kommunikációs anyag megvalósításán vagyunk túl. Precizitás, pontosság, kiszámíthatóság – igazi mérnöki erények, ezekkel azonban nekünk is fel kellett vérteznünk magunkat ahhoz, hogy sikeresen tudjuk zárni ezeket a projekteket. A 2015 óta tartó együttműködés a mai napig tart, a kezdeti zökkenők után, egyre gördülékenyebb munkafolyamatokról beszélhetünk.

Tovább →


Miskolci Egyetem

A Miskolci Egyetem olyan egyedülálló intézmény, amely arra hivatott, hogy több évtizedes kitartó munkájának köszönhetően igazi universitas, az értelmiség utánpótlásbázisa, az Észak-Magyarországi régiónak szellemi tudásközpontja legyen. Az egyetem komoly energiát fordított arra, hogy a nemzetközi megmérettetésben is kiemelkedő létesítmény jól megkülönböztethető és célkitűzéseivel harmonizáló arculattal jelenjék meg. Ennek kialakítására kértek fel minket, amely számunkra izgalmas, sokrétű és nagyon fegyelmezett munkát jelentett. A munka eredményeként elkészült a Miskolci Egyetem Arculati Kézikönyv, amelynek elsődleges célja, hogy vizuálisan is erősítse mindazon értékeket, amelyeket az intézmény képvisel: hagyományt, jövőorientáltságot, tudást, megismerést, közösséget, eredetiséget, világra nyitott szemléletmódot. Korábban már volt oktatási intézményhez kapcsolódó arculatfejlesztési tapasztalatunk […]

Tovább →


Jankovits arculat

25 év nagy idő, egy cég életében különösen. Ilyenkor érzik sokan azt, hogy “kinőtték magukat”, ideje újradefiniálni piaci pozíciójukat, márkájukat, kommunikációjukat. A Jankovits Hidraulika Kft. 1997-ben első magyar tulajdonú cégként nyitotta meg kapuit a Győri Ipari Parkban. Az alapító, Jankovits István azóta 2 alkalommal nyerte el az év vállalkozója díjat. A kezdetben hidraulikus gépek javításával foglalkozó cég, mára a gépgyártás, automatizálás, valamint kereskedelem terén is komoly eredményeket tud felmutatni. A 2017-es nettó árbevételük pedig 1,3 milliárd Ft felett volt. Mivel a cég szolgáltatási köre a kezdetekhez képest jelentősen bővült, így elengedhetetlenné vált a rebranding. Milyen is egy mai, modern, piaci […]

Tovább →


Hamar arculat

Ha valaki már hallott a GTD-ről, akkor nyilván Hamar Domonkos (Hamar Productivity Consulting) neve is ismert számára, hiszen ő hozta be Magyarországra David Allen amerikai produktivitás szakértő módzserét a “stresszmentes hatékonyság művészetét”. Feladatunk a logo tevezésével kezdődött , majd egy kisarculat kialakításával folytatódott és végül a honlap dizájn és fejlesztés munkáival fejeződött be. Sikerült egy nagyon karakteres, egyedi megjelenést kialakítani, amelyre a mai napig sokan felkapják a fejüket, illetve Domonkos referencia szövegében is érdekes dologra bukkanhat az olvasó ezzel kapcsolatban.

Tovább →


Zone

Ügynökségünk készíti a Zalaegerszegen épülő egyedülálló járműipari tesztpálya arculatfejlesztését. A projekt névadáson, a logón, az irodai arculaton túl egy teljes kommunikációs arculat kialakítása a cél. Közép-Európa egyik legnagyobb ilyen jellegű beruházásaként olyan központ épül benzinkutakkal, szállodával és egyéb kiszolgáló létesítményekkel, amelyek lehetővé teszik, hogy akár hetekre, hónapokra ide költözve a térség országaiban működő járműgyártók tesztelhessék autóikat. Zalaegerszeg 250 hektáros területet biztosít az északi ipari parkjában, illetve 3,1 milliárd forintot fordít az előkészületekre a rendelkezésre álló területi operatív program forrásaiból. A pályán egyebek mellett önjáró, tehát vezető nélküli autókat tesztelnek majd mesterséges körülmények között. A kormány 35 milliárd forintot biztosít állami forrásból az […]

Tovább →


The Real Escape arculat

2015 nyári Egyesült Királyság beli alakulását követően keresett meg bennünket az alapító, aki Portsmouthban tervezte a Magyarországon 2011-ben megjelent és egyre nagyobb népszerűségnek örvendő szabadulószoba nyitását. Feladatunk a telített piacon egyedülálló és egyéni, a megszokott kliséktől való eltérés, erős és kifejező arculat létrehozása volt. A téma kötöttsége kihívást jelenthetne grafikus csapatunknak azonban a kreativitás mindig győzedelmeskedik. Nem történt ez másként a The Real Escape szabadulószobája esetében sem, ahol a kulcs formátum a cég nevében rejtőző ESCAPE szóban rejtőzött el. Egyszerű, de nagyszerű megoldás, amit az élénk magenta szín tesz felejthetetlenné. 2016-ban további kommunikációs és marketing anyagokat készítettünk az arculatra szabva. […]

Tovább →


Térváz

A Térváz Kft. 1981-ben alakult, folyamatos fejlődésének köszönhetően 1997-től működik Térváz Építőipari Kft. néven kezdetben kiskunhalasi központtal, majd 2006-ban Budapesten is telephelyet nyitottak. Fő szolgáltatási területek a generálkivitelezési munkák előkészítése és projektmenedzselése. A csarnokspecialista cég 2014-ben keresett meg bennünket arculatváltási igényükkel. Modern, lendületes a vállalkozás profiljához méltó és működési területét magába foglaló új logót és arculatot álmodtak meg, melyet a Kreatív Műhely grafikusai valósítottak meg. A kisarculati elemek között elkészült az irodai arculat frissítése az olyan napi üzleti eszközök arculati frissítése, mint a névjegykártya, boríték és levélpapír design. Ma már egyetlen vállalkozás sem nélkülözheti a megfelelő e-mail aláírást, így a […]

Tovább →


MikroPakk

„A művészet a tehetségből ered. A műanyag termékek: a Mikropakkból.” Szólt a Mikropakk Kft üzenete, amikor arra kérte ügynökségünket segítsük őket, hogy arculat tükrözze az innovációt és a fejlődést, melyet a piacvezető az évek során elért és tükrözze filozófiájukat: „Az innovációval megvalósuló magas értékteremtés.” A fröccsöntéssel, fröccsfúvással készült műanyag záróelemk és csomagolószerek gyártójaként a cég arculatának teljes megújításába kezdtünk. Az új arculat első elemeit a dolgozók és a partnerek 2017 május 2-án vehették kezükbe. Miközben készül a minimalista, letisztult desgin a Mikropakk Kft új weboldalához. Az arcukatváltás bővelkedett klasszikus és különleges feladatokban is. Rendhagyó, különleges arcképes megjelenést kapott a névjegykártya, […]

Tovább →