Energiahatékonysági kampány

2017 májusában kezdtünk neki a  Magyar Energetikai és Közmű-Szabályozási Hivatal részére az energiahatékonysági belső szemléletformálás kampány arculatának tervezésébe. A Hivatal elkészítette belső szemléletformálási tervét, melynek kampányelemeinem vizális megtervezése volt a feladatunk. Ennek eredményeként készítettük el matrica és plakát terveket, melyek felhívják a figyelmet többek között a szelektív hulladékgyűjtést fontosságára, a nyomtatási szokások megváltoztatása, az energiával kapcsolatos is. A kamányban részvevő kommunikációs elemeknek illeszkedia kellet a MEKH arculatához, figyelemfelketőnek és tettekre ösztönzőnek kellett lenniük. Az elkészült anyagok fiatalos, tudatos és trendi megjelenésűek lettek.

Tovább →


Vörösmarty Színház 2017/18 évad

Negyedik éve szavaz nekünk bizalmat a Vörösmarty Színház kampányai elkészítésében. A júniusban indult 2017/18-as közterületi kampányhoz egy egészen letisztult, nyolc kreatívból álló sorozatot terveztünk. A művészeket a megszokott színházi közeg helyett Székesfehérvár ikonikus helyszínein, jelmez helyett pedig hétköznapi ruhában láthatjuk a plakátokon, ahogy hellyel kínálják a nézőközönséget. A képi világgal szerettük volna hangsúlyozni, hogy a Vörösmarty Színház évek óta milyen szoros szimbiózisban működik a várossal, és a benne élőkkel, továbbá célunk volt a hívogató képi világgal a rendszeresen színházba járókat és azokat is megszólítani, akik ritkábban látogatnak a teátrumba.

Tovább →


Opera premierek

A Magyar Állami Operaház kommunikációs arculatépítésének egyik leglátványosabb része a premier-kreatívok megtervezése. A plakátokra meghatározott struktúrában kerül fel a logó, illetve minden szöveges elem. Ezek következetes használata könnyíti meg az „operabrand” beazonosítását. Majd a képi kreatívok adnak bizonyos impressziót, szimbolikus utalást a darabra, vagy előképet mutatnak a színpadon megjelenő látványról. Hivatottak kifejezni a mű mondanivalóját, stílusát is. Számos mutáció készül az elfogadott „alapkreatívból”, mind az online-, mind az offline médiumokhoz. Évadonként 22-28 premier van, ezért nagyon fontos, hogy a képi világ ne ismétlődjön, mindíg új megoldásokat használjunk. Nagy öröm számunkra, hogy ezekből a munkákból egy nagyobb válogatás bekerülhetett a Szépművészeti […]

Tovább →


Opera 2017-2018

Az Opera 2017/18-as kampányát a képregény műfaja ihlette, a 12 kreatívot tartalmazó sorozat pedig a dalszínház új évadát hirdeti. A kreatívok a korábbi évekhez hasonlóan az intézmény elismert művészeit, valamint új bemutatóit és repertoárjának kiemelt darabjait helyezik a középpontba. A tizenkét képen hat klasszikus, egy meseopera, négy balettprodukció, illetve egy kreatívon a „turné-üzenet” jelenik meg, a zenekar és a kórus tagjainak „tolmácsolásában”. A kampány célja egy közérthető és szerethető arculat létrehozása volt, amely új perspektívából közelít az opera és a balett témáihoz miközben a comics képzőművészetre gyakorolt hatásában, főként a pop artban, Andy Warhol és Roy Lichtenstein munkásságában keres viszonyítási […]

Tovább →


Opera 2014-2015

Az Ahol kinyílik a világ kampánysorozat harmadik, egyben a sorozatot lezáró évében a 2014/15-ös Faust-évad kapcsán ezúttal egy nagyszabású image film, valamint egy 12 darabos kreatív és egy ehhez kapcsolódó werkfilm készült. Az eddigi leggazdagabb Opera-kínálatot népszerűsítő szürrealista stílusú rövidfilm a színházi és zenei szimbólumok segítségével megeleveníti az Operaház mesebeli világát, egyszerre ábrázolva a valódi és a valóságon túli univerzumot. A hősök visszatérnek saját közegükbe, az Operházba. Az elmúlt két év kampányával ellentétben ennél a szériánál már nem egy, és nem is sok különböző operát interpretáltak, hanem az opera és a balett világának olyan archetípusait választották ki, amelyek alkalmasak egyrészt a színpadon létező […]

Tovább →


SwedSteel

Tendereztünk és nyertünk. Így került ügyfél portfóliónkba a Swedsteel-Metecno vállalat, amely svédacél alapanyagból gyárt kiváló építőipari termékeket. 2016-ban készítettük az első kampányt számukra – a mostani kreatív annak tovább gondolása, újrafogalmazása. Ami általánosan jellemző volt, hogy a kampányok elég feszített tempóban készültek – így a sok éves kommunikációs tapasztalatunknak igen nagy hasznát vettük.

Tovább →


MÜPA kampány

Életünk egyik legizgalmasabb állomása volt a Müpa image kampányainak megtervezése. Mikor 2005 őszén a Művészetek Palotája meghívásos tendert írt ki a a pályázók részére már ekkor világos volt, hogy nem egy egyszerű grafikai feladatról van szó – nemcsak az intézmény kiemelt kulturális szerepe miatt, hanem a kommunikáció igen sokrétű tagozódása miatt is. Ennek a komplexitásnak volt része a kezdetektől 5 éven keresztül tartó image kommunikáció, ahol aktuálisan egy markáns üzenet határozta meg a kommunkációs irányt és építette a Müpa brand-et. A fekete/sárga világ köztudatba beégetésében a kommunikációs arculat mellett az image anyagok komoly szerepet játszottak. Egyszerű, letisztult minimál dizájn, erős […]

Tovább →


Opera 2015-2016

A háromrészes Ahol kinyílik a világ kampány lezárásával a 2015/16-os évad az új ElsőSorban szlogennel indult. Az imázskampányhoz tíz kreatív készült, melyeken valamennyi operaházi műfaj megjelenik, akárcsak az ezeket “megtestesítő” különböző művészeti ágak képviselői, sztárjai. A divatfotókra emlékeztető kreatívokon portrék láthatók, de hosszabban szemlélve jelentőséggel bíró részletekre figyelhetünk fel, pl. Létay Kiss Gabriella (Cso-cso-szán) ikebana és origami fejdíszében további Puccini alakokat fedezhetünk fel. Felméry Lili táncosnő digitálisan megnyújtott nyaka a fekete hattyúra enged asszociálni, fejdíszén pedig A hattyúk tava, A diótörő és az Anyegin egy-egy jelenete látható.

Tovább →


Kolping

Nyílt tendert hirdetett az alsópáhoki Kolping Hotel Spa & Family Resort 2014 májusában új arculatának kialakítására. Nyílt tenderen általában nem szoktunk indulni, de egy ajánlást követően ügynökségünket közvetlenül is megkeresték. Korábban soha nem hallottunk felőlük, így nem csoda, hogy első személyes találkozásunkkor a helyszínen “leesett az állunk” attól, amit láttunk. 4 étterem, több lakóépület, földalatti közlekedők, rengeteg programhelyszín… Elsőre nem mindig könnyű a 10 hektáros területükön/parkjukban eligazodni, ezért az egyik legfontosabb kommunikációs médiumuk a részletes Hoteltérkép, hogy mindenki “hazataláljon”. Szóval indultunk a tenderen és győztünk. T. Gergely art direktorunkat rögtön vendégül is látták családostól, hogy közvetlen élményt és tapasztalatot szerezzen […]

Tovább →