Mikropakk weboldal

A májusban átadott arculat után, nem várathatott magára a Mikropakk Kft. weboldalának újragondolása. A friss külső mögött teljesen újrastrukrutált szerkezet várja az érdeklődőket. A design és a fejlesztés együtt 6 hónapot vett igénybe, melynek eredményeként az elkészült oldal ötvözi a paralax oldalak előnyeit, a klasszikus oldalstruktúrával. Az arculat egyszerű és letisztult elrendezésével mutatja be a cég erősségeit, szolgáltatásait. Az apró, finom animált elemek a felhasználó figyelmét végig fenntartják. A honlap mident tud, amit 2017-ben egy oldalnak tudnia kell! Videón mutatja be a céget, képeken mesél a múltjáról, kapcsolati lehetőséget biztosít és természetesen teljesen reszponzív. A cég partnereinek tetszését is elnyerte […]

Tovább →


Mikropakk videó

A Mikropakk arculat részeként készítettük el az image videót! A projekt megkezdése előtt fontos volt tisztázni a célt. Kik és hol fogják látni a videót? Mi az a kulcs üzenet, amit a videónak át kell adnia? A bemutatkozó videó szöveges alapjait a Mikropakk brosúra adta, míg a képi anyagot a vállalat saját fotósa adta át nekünk, aki izgalmas drónfelvételekkel járult hozzá a videó sikeréhez. A közel 3 hónapos munkát a story board megtervezésével kezdtük, a szöveges és képi anyagok összeállítása és az vágást követően végül a megfelelő zenét is kiválasztottuk. A videó a Mikropakk új weboldalán minden érdeklődő megtekintheti.

Tovább →


Jezsuita Kiadó

A Jezsuita kiadó a teológiai témájú kiadványok mellett szélesebb olvasóközönségnek szóló könyvek, sorozatok kiadásával is foglalkozik. Két magazint is gondoznak, melyek közül A Szív a legrégebb óta megjelenő magyar sajtótermék. A Kiadó új honlapjának webdesign tervezésére és fejlesztésére kaptunk megbízást. Igazi csapatmunka valósult meg ügyfél és ügynökség közt, ahol a fő kihívás az volt, hogy a honlap kialakításakor arról a vékony mezsgyéről ne lépjünk le, ahol a Kiadó mögött álló, magas szintű szellemi értékrend, valamint a nagyobb látogatottság, és konverziós célok még egészséges egyensúlyt tartanak fent. Így fontos volt a letisztultság, a visszafogott színek használata, a tradícionális és modern elemek […]

Tovább →


Opera microsite

A 2017/18-as premierek kapcsán a látogatók az elsosorban.opera.hu oldalon tesztelhetik operatudásukat, továbbá nyereményjátékon vehetnek részt. A 12 kreatívon szereplő összes művész külön szuperhős kártyát kapott, amely segítségével megismerhetjük a “hősök” főbb jellemvonásait, szupererejüket és gyenge pontjukat. Ezenkívül az elkészült kreatívok üres szövegbuborékjait tartalommal megtöltve üzenetetküldhetünk Facebookon, e-mailen keresztül.

Tovább →


Beauty-forum

A BEAUTY FORUM – Magyarország piacvezető professzionális kozmetikai szaklapja, és szépség ipari szakkiállítása. A Beauty Forum oldala egy B2B értékesítési oldal, szépségipari szolgáltatók részére. Az oldal felépítése sokrétű, a webshop mellett e-magazin, eseménynaptár, apróhirdetés funkció, hírlevél és blog is megtalálható. Ügynökségünk nem csak a fejlesztést, hanem az online marketing kampányokat (Adwords, FB) is biztosította. A magyar mellett a román oldal fejlesztését is mi végeztük.

Tovább →


The Real Escape

2015 nyári Egyesült Királyság beli alakulását követően keresett meg bennünket az alapító, aki Portsmouthban tervezte a Magyarországon 2011-ben megjelent és egyre nagyobb népszerűségnek örvendő szabadulószoba nyitását. Az arculat részét képezte a vállalkozás online jelenlétének kidolgozása is. 2015 őszén elkezdődtek a munkálatok és örömünkre szolgált, hogy az elkészült kisarculati elemeket követte a webdesign (www.therealescape.co.uk). A weboldalhoz az ügyfél részéről pontosan kidolgozott brief-et kaptunk, melynek mentén világosan kirajzolódtak a weboldal funkcionális igényei. Foglalás, blog és természetesen a márka erősítése egyedi grafikával. A weboldalon az érdeklődök megtalálják a foglaláshoz, a helyszínre való eljutáshoz szükséges információkat. Mindezt a felhasználó igényekhez alakítva gyors és egyszerű […]

Tovább →


Leier kémények

Ha szeretjük az izgalmakat – ez az. A Leier már nagyon régen szeretné megújítani (dizájn, struktúra, tartalom, UI/UX, szóval minden vonatkozásban) honlapját, ahol tíz termékkategóriában, rengeteg építőipari termékkel van jelen a hazai és a nemzetközi piacon. Az elmúlt 30 évben Magyarországon a Leier az építőipar piacvezetője és egyben legnagyobb építőanyag ipar gyártója lett. Rendkívül széles termék palettája pincétől a padlásig képes otthont építeni a vevők számára. Az apró részletektől, mint például a kert kialakítása a nagyobb volumenű kérdésekig, mint például a környezetbarát, energiatakarékos fűtés, mindenre megoldást kínál. Kilenc építőanyag gyártó üzeme az ország teljes területét lefedi, mintegy ezer munkaerőt foglalkoztat. […]

Tovább →


Hamar

Getting Things Done. Ha valaki már hallott a GTD-ről, akkor nyilván Hamar Domonkos (Hamar Productivity Consulting) neve is ismert lehet számára, hiszen ő hozta be Magyarországra David Allen amerikai produktivitás szakértő módszerét a “stresszmentes hatékonyság művészetét”. Az arculat kidolgozása mellett feladatunk volt a honlap dizájn és fejlesztés elvégzése is. Fejlesztéseinket jellemezi a WordPress nyílt forráskódú CMS, amellyel most már hosszú évek óta foglalkozunk és eredményességét, kezelhetőségét, biztonságát számos ügyfelünk igazolja vissza. Dizájn vonatkozásában mindig jó együtt látni az offline és online felületek egységes arculati rendszerben történő megjelenését, mint a Hamar esetében is. Sok ilyen jellegű munkát szeretnénk végezni a jövőben is.

Tovább →


Envirotis

2015. tavaszán egy meghívásos pályázat eredményeként nyertük el a megbízást. Az Envirotis cégnek és tagvállalatainak kellett egy egységes, átfogó arculatfejlesztést készíteni, amelynek javaslatunkra az elsődleges stratégiai átalakítása a holding forma lett. Az Envirotis Holding több évtizedes múlttal rendelkező hazai tulajdonú cégcsoport. Küldetése, hogy az évek során felépített tudásbázisukkal a káros környezeti terhelés hatásainak felszámolása érdekében teljes körű, fenntartható, zöld megoldásokat biztosítsanak partnereik számára. Tevékenységük központjában a környezet védelme, a fenntartható gazdaság elősegítése és az életminőség javítása áll. Az arculatfejlesztés részeként elkészült egy image kiadvány is – természetesen újrahasznosított papírra nyomva – és megújítottuk a régi honlapjukat új dizájnnal és új […]

Tovább →