Jankovits arculat

25 év nagy idő, egy cég életében különösen. Ilyenkor érzik sokan azt, hogy “kinőtték magukat”, ideje újradefiniálni piaci pozíciójukat, márkájukat, kommunikációjukat.

A Jankovits Hidraulika Kft. 1997-ben első magyar tulajdonú cégként nyitotta meg kapuit a Győri Ipari Parkban. Az alapító, Jankovits István azóta 2 alkalommal nyerte el az év vállalkozója díjat. A kezdetben hidraulikus gépek javításával foglalkozó cég, mára a gépgyártás, automatizálás, valamint kereskedelem terén is komoly eredményeket tud felmutatni. A 2017-es nettó árbevételük pedig 1,3 milliárd Ft felett volt.

Mivel a cég szolgáltatási köre a kezdetekhez képest jelentősen bővült, így elengedhetetlenné vált a rebranding. Milyen is egy mai, modern, piaci sikerekben bővelkedő mérnöki ipari cég? Mitől is lehet vonzó, ugyanakkor hiteles, az ügyfelek és a munkavállalók számára is? Ezekre a kérdésekre kerestük a választ, miközben az immár Jankovits Engineering márkáját gondoltuk újra, mely rebranding egy új arculatban, és egy új kiadványban is megnyilvánult.

A lelkesedés és a felénk áradó bizalom mindig sokat segít abban, hogy a csapatból mindenki a legjobbját nyújtsa. Nagyon jó példa erre ez az együttműködés is.