Kolping

Nyílt tendert hirdetett az alsópáhoki Kolping Hotel Spa & Family Resort 2014 májusában új arculatának kialakítására. Nyílt tenderen általában nem szoktunk indulni, de egy ajánlást követően ügynökségünket közvetlenül is megkeresték. Korábban soha nem hallottunk felőlük, így nem csoda, hogy első személyes találkozásunkkor a helyszínen “leesett az állunk” attól, amit láttunk. 4 étterem, több lakóépület, földalatti közlekedők, rengeteg programhelyszín… Elsőre nem mindig könnyű a 10 hektáros területükön/parkjukban eligazodni, ezért az egyik legfontosabb kommunikációs médiumuk a részletes Hoteltérkép, hogy mindenki “hazataláljon”.

Szóval indultunk a tenderen és győztünk. T. Gergely art direktorunkat rögtön vendégül is látták családostól, hogy közvetlen élményt és tapasztalatot szerezzen a helyről és a hely szelleméről. Aztán kezdődött a munka, ami a mai napig aktuális. Szinte folyamatosan készítünk számukra kommunikációs anyagokat – ennek a marketing aktivitásnak (is) köszönhető, hogy a Hotel kihasználtsága egész évben csaknem 100%-os. Szóval, aki még nem járt ott – elsősorban családoknak, vagy a prémium szolgáltatásokat nyújtó Hanami Beauty & Spa-ba kikapcsolódásra vágyóknak ajánljuk – az ne hagyja ki ezt az élményt.