MÜPA kampány

Életünk egyik legizgalmasabb állomása volt a Müpa image kampányainak megtervezése. Mikor 2005 őszén a Művészetek Palotája meghívásos tendert írt ki a a pályázók részére már ekkor világos volt, hogy nem egy egyszerű grafikai feladatról van szó – nemcsak az intézmény kiemelt kulturális szerepe miatt, hanem a kommunikáció igen sokrétű tagozódása miatt is. Ennek a komplexitásnak volt része a kezdetektől 5 éven keresztül tartó image kommunikáció, ahol aktuálisan egy markáns üzenet határozta meg a kommunkációs irányt és építette a Müpa brand-et.

A fekete/sárga világ köztudatba beégetésében a kommunikációs arculat mellett az image anyagok komoly szerepet játszottak. Egyszerű, letisztult minimál dizájn, erős koncentrált üzenet jellemezte ezt a kommunikációt és az első kampány után már mindenki izgatottan várta a folytatást. Gyakran legalább tíz koncepció közül lett kiválasztva a végleges és az óriásplakátokkal tele volt Budapest. Országosan pedig a print hirdetésekkel találkozhatott a “nagyérdemű”.

Dr. Nagy Bálint, marketing tanszékvezető, International Business School – Forbes magazinban – Legmenőbb Magyar Márkák kapcsán nyilatkozta:

“Ez az újkori magyar márkaépítés egyik legprofibb példája. Sajnálom, hogy nem én csináltam, büszke lennék rá”

Mi pedig joggal voltunk és vagyunk büszkék erre.