NMHH

Ez egy érdekes történet. Három elnök alatt háromszor csináltuk végig a Médiahatóság teljes arculatát. A jelenlegit 2015 tavaszán indított közbeszerzésen nyertük el és 2016 nyarán fejeztük be. A végeredmény egy teljes és átfogó arculati kéziköny és tervezett, legyártott kommunikációs anyagok sokasága. Az NMHH kommunikációs üzenete, hogy biztonságos és versenyképes média- és hírközlési szolgáltatások álljanak rendelkezésre mindenki számára Magyarországon. Működésével azt kívánja elérni, hogy bárki ebben az országban szabadon, gond nélkül, egyenlő hozzáférési eséllyel tájékozódhasson. Hogy az átlagember fennakadások nélkül részesüljön az információs és kulturális javakból, akár a múlt értékei, akár a jelen megoldásai érdeklik.

Az NMHH a média- és hírközlési szolgáltatók törvényes és etikus működéséért felel, és legfontosabb feladata, hogy védje a szolgáltatásokat igénybe vevők érdekeit. Feladata továbbá, hogy fenntartsa a hírközlési és médiapiac sokszínűségét, és hogy ösztönözze ezeknek a területeknek a hatékony működését, végső soron hozzájáruljon Magyarország digitális gazdaságának fejlődéséhez, versenyképesebbé tételéhez.

Tervezett koncepcióinkban megjelent kulcsfogalmak többek között: – hiteles, semleges, független, érdekvédő, szabálykövető, együttműködő, dinamikus, versenyképes, humánus, igényes, modern – voltak és e köré építettük fel a vizuális megjelenést, illetve a végleges embléma és arculat ezeket az értékeket, szempontokat jeleníti meg. Izgalmas, kihívásokkal megtűzdelt feladat volt.