Térváz

Térváz arculattervezés elemei

A Térváz Kft. 1981-ben alakult, folyamatos fejlődésének köszönhetően 1997-től működik Térváz Építőipari Kft. néven kezdetben kiskunhalasi központtal, majd 2006-ban Budapesten is telephelyet nyitottak. Fő szolgáltatási területek a generálkivitelezési munkák előkészítése és projektmenedzselése. A csarnokspecialista cég 2014-ben keresett meg bennünket arculatváltási igényükkel. Modern, lendületes a vállalkozás profiljához méltó és működési területét magába foglaló új logót és arculatot álmodtak meg, melyet a Kreatív Műhely grafikusai valósítottak meg. A kisarculati elemek között elkészült az irodai arculat frissítése az olyan napi üzleti eszközök arculati frissítése, mint a névjegykártya, boríték és levélpapír design. Ma már egyetlen vállalkozás sem nélkülözheti a megfelelő e-mail aláírást, így a […]

Tovább →


MikroPakk

Mikropakk arculat és webdesign

„A művészet a tehetségből ered. A műanyag termékek: a Mikropakkból.” Szólt a Mikropakk Kft üzenete, amikor arra kérte ügynökségünket segítsük őket, hogy arculat tükrözze az innovációt és a fejlődést, melyet a piacvezető az évek során elért és tükrözze filozófiájukat: „Az innovációval megvalósuló magas értékteremtés.” A fröccsöntéssel, fröccsfúvással készült műanyag záróelemk és csomagolószerek gyártójaként a cég arculatának teljes megújításába kezdtünk. Az új arculat első elemeit a dolgozók és a partnerek 2017 május 2-án vehették kezükbe. Miközben készül a minimalista, letisztult desgin a Mikropakk Kft új weboldalához. Az arculatváltás bővelkedett klasszikus és különleges feladatokban is. Rendhagyó, különleges arcképes megjelenést kapott a névjegykártya, […]

Tovább →


Codebase arculat

Codebase arculat

“Szomszédok” voltunk még annak idején a Tímár utcai irodaházban. Sokáig csak köszöntünk egymásnak a folyosókon, aztán munkakapcsolat lett belőle miután kiderült ki és mivel foglalkozik. Logóval és irodai arculat kialakításával kezdtünk, majd a honlapjaikhoz (Codebase termékek, szolgáltatások) készítettünk dizájnt. A fejlesztést természetesen, mint programokat, alkalmazásokat készítő cég ők végezték. Igen céltudatosan, határozott “üzleti” szempontok szerint fogalmazták meg a briefet, amely nekünk mint kreatív ügynökség nagy segítséget és pontos találatot jelentett. Az elmúlt években főleg kiállítási standok tervezésével bíznak meg minket, ahol kiválóan tudjuk alkalmazni a korábban kialakított arculati, vizuális elemeket.

Tovább →


MÜPA kampány

Müpa márkaépítés

Életünk egyik legizgalmasabb állomása volt a Müpa image kampányainak megtervezése. Mikor 2005 őszén a Művészetek Palotája meghívásos tendert írt ki a a pályázók részére már ekkor világos volt, hogy nem egy egyszerű grafikai feladatról van szó – nemcsak az intézmény kiemelt kulturális szerepe miatt, hanem a kommunikáció igen sokrétű tagozódása miatt is. Ennek a komplexitásnak volt része a kezdetektől 5 éven keresztül tartó image kommunikáció, ahol aktuálisan egy markáns üzenet határozta meg a kommunkációs irányt és építette a Müpa brand-et. A fekete/sárga világ köztudatba beégetésében a kommunikációs arculat mellett az image anyagok komoly szerepet játszottak. Egyszerű, letisztult minimál dizájn, erős […]

Tovább →


Kolping

Kolping arculattervezés

Nyílt tendert hirdetett az alsópáhoki Kolping Hotel Spa & Family Resort 2014 májusában új arculatának kialakítására. Nyílt tenderen általában nem szoktunk indulni, de egy ajánlást követően ügynökségünket közvetlenül is megkeresték. Korábban soha nem hallottunk felőlük, így nem csoda, hogy első személyes találkozásunkkor a helyszínen “leesett az állunk” attól, amit láttunk. 4 étterem, több lakóépület, földalatti közlekedők, rengeteg programhelyszín… Elsőre nem mindig könnyű a 10 hektáros területükön/parkjukban eligazodni, ezért az egyik legfontosabb kommunikációs médiumuk a részletes Hoteltérkép, hogy mindenki “hazataláljon”. Szóval indultunk a tenderen és győztünk. T. Gergely art direktorunkat rögtön vendégül is látták családostól, hogy közvetlen élményt és tapasztalatot szerezzen […]

Tovább →


NMHH

NMHH arculattervezés: névjegykártyák

Ez egy érdekes történet. Három elnök alatt háromszor csináltuk végig a Médiahatóság teljes arculatát. A jelenlegit 2015 tavaszán indított közbeszerzésen nyertük el és 2016 nyarán fejeztük be. A végeredmény egy teljes és átfogó arculati kéziköny és tervezett, legyártott kommunikációs anyagok sokasága. Az NMHH kommunikációs üzenete, hogy biztonságos és versenyképes média- és hírközlési szolgáltatások álljanak rendelkezésre mindenki számára Magyarországon. Működésével azt kívánja elérni, hogy bárki ebben az országban szabadon, gond nélkül, egyenlő hozzáférési eséllyel tájékozódhasson. Hogy az átlagember fennakadások nélkül részesüljön az információs és kulturális javakból, akár a múlt értékei, akár a jelen megoldásai érdeklik. Az NMHH a média- és hírközlési […]

Tovább →


Euroskills

Mi lehetne nagyobb megtiszteltetés mint a fiatal nemzedéket és egyben szakembereket támogatni? A WorldSkills Europe nemzetközi nonprofit szervezet Európa szerte népszerűsíti a minőségi szakmunkát és szakképzést, missziójának tekinti, hogy megmutassa a szakértelem értékét és növelje a szakemberek elismertségét. A EuroSkills a WordSkills európai versenye, melynek 2018-as helyszíne Budapest lesz. A verseny teljes arculatát valamint a kommunikációs anyagok teljes palettáját terveztük meg. A projekt folyamán három főszereplőt, egykori és 2016-ban is versenyző fiatal került kiválasztásra a casting folyamán melyet ügynökségünk bonyolított. A látványos image videó (https://www.youtube.com/watch?v=cXW3gmcKb8s) készítésekor Magyarország, Budapest mint rendezvényhelyszín és a verseny szakmai színvonalának a bemutatása is fontos szempont […]

Tovább →