Opera 2015-2016

Opera imázskampány 2015-2016

A háromrészes Ahol kinyílik a világ kampány lezárásával a 2015/16-os évad az új ElsőSorban szlogennel indult. Az imázskampányhoz tíz kreatív készült, melyeken valamennyi operaházi műfaj megjelenik, akárcsak az ezeket “megtestesítő” különböző művészeti ágak képviselői, sztárjai. A divatfotókra emlékeztető kreatívokon portrék láthatók, de hosszabban szemlélve jelentőséggel bíró részletekre figyelhetünk fel, pl. Létay Kiss Gabriella (Cso-cso-szán) ikebana és origami fejdíszében további Puccini alakokat fedezhetünk fel. Felméry Lili táncosnő digitálisan megnyújtott nyaka a fekete hattyúra enged asszociálni, fejdíszén pedig A hattyúk tava, A diótörő és az Anyegin egy-egy jelenete látható.

Tovább →


Opera 2016-2017

Opera kampánytervezés: kreatívok

A korábbi év szürreális világból a 16/17-es évadban az Opera kreatívjai átléptek a tiszta valóságba. A művészek és az általuk megidézett darabok mellett maga a helyszín is jelentőséggel bír, mivel az Operaház és az Erkel Színház backstage-e mellett a felújítás előtt álló Eiffel Műhelyház is látható.  A plakátok hőseit olyan helyzetekben mutatjuk, ahogy a nézőtérről nem láthatjuk őket, benézünk a színfalak mögé. Mivel az operajátszás és a balett is társművészeteket karol fel, így jutott eszünkbe, hogy a magyar fotóművészetnek is vannak világsztárjai (André Kertész, Brassaï, Martin Munkácsi, Moholy-Nagy László, Robert Capa). Az ő látásmódjukat és a szinte minden jelentős művészi […]

Tovább →


Vörösmarty 2015-2016

Vörösmarty Színház évadkamány kreatívok

A Székesfehérvári Vörösmarty Színház 2012-ben vált igazi játszóhellyé, újjáalakult, immár önálló társulattal. 2013-ban kezdődött el közös munkánk a színházzal, megalkottuk új emblémájukat és elkezdtük a kommunikációs arculat kialakítását is. Az első két évad ennek kibontásával és a társulat bemutatásával telt el. 2015-ben már olyan kampányt készítettünk, melynek szereplői az akkorra már ikonikussá váló színészek lettek, és a plakátokon „statikus játékukkal” megidézik a közelgő előadásokat. Nem a darabok pontos idézete vol az elsődleges szempont, inkább a műfaji sokszínűséget vázoltuk fel a színház kövelgő évadjából válogatva.

Tovább →


Vörösmarty 2016-2017

Vörösmarty Színház évadkampány kreatívok

Az évad koncepciója a tavalyi kreatív folytatásának tekinthető. Fókuszban a színész főszereplők portrészerű, szuggesztív megjelenítése. Ruházatuk mai, de stílusukban megidézik az adott darab történeti, történelmi hangulatát. A kreatívok hátterében a horizont mozgalmas tájképmontázs. Ez tovább erősíti, segíti a darabok megértését, sztoriját. Változó megjelenési formájuk, karakteres fényelésük fogja össze a kompozíciók egészét, a bennük rejlő emocionális utalás teszi teljessé a kreatívokat.

Tovább →


Euroskills

Mi lehetne nagyobb megtiszteltetés mint a fiatal nemzedéket és egyben szakembereket támogatni? A WorldSkills Europe nemzetközi nonprofit szervezet Európa szerte népszerűsíti a minőségi szakmunkát és szakképzést, missziójának tekinti, hogy megmutassa a szakértelem értékét és növelje a szakemberek elismertségét. A EuroSkills a WordSkills európai versenye, melynek 2018-as helyszíne Budapest lesz. A verseny teljes arculatát valamint a kommunikációs anyagok teljes palettáját terveztük meg. A projekt folyamán három főszereplőt, egykori és 2016-ban is versenyző fiatal került kiválasztásra a casting folyamán melyet ügynökségünk bonyolított. A látványos image videó (https://www.youtube.com/watch?v=cXW3gmcKb8s) készítésekor Magyarország, Budapest mint rendezvényhelyszín és a verseny szakmai színvonalának a bemutatása is fontos szempont […]

Tovább →