Arculat Brief Url Személyes adatok Név * E-mail cím * Telefon * Cégnév Brief adatok 1. A Megbízó által igénybe venni kívánt szolgáltatás, arculati munkák megjelölése Új arculat kialakítása Meglévő arculat frissítése 2. Kérjük jelölje meg azokat az arculati anyagokat, amelyekre szüksége lehet Logo/embléma Színkódok Betűtípusok Levélpapír A4 általános (nyomdai) Levélpapír A4 státusszal, szervezeti egységgel (nyomdai) Boríték (LA4, C6, C5, C4) Faxpapír (nyomdai) Névjegykártya Dosszié A4-es előlap, hátlap dokumentumokhoz, tanulmányokhoz, stb. Matrica borítékokra, DVD/CD adathordozókra, különböző felületekre Jegyzettömb (A4) Jegyzettömb (A5) Kitűző és arcképes névtábla Jelvény Pecsét Parkolókártya Levélpapír (word sablon) Excel sablon Power Point sablon Fax papír (elektronikus sablon) E-mail aláírás sablon Képernyő háttérkép Meghívó (LA4) Oklevél, emléklap (A4) Üdvözlőkártya (LA4) Reklámtáska (több méret) Csomagolás / cimke Csomagolás / termék Csomagolás / termék és doboz Csomagolás / gyűjtőcsomagolás Ajándéktárgy(ak) Szórólap sablon (LA4, A4, A5) Plakát sablon (A1, A2, A3) Sajtóhirdetés sablon (1/1, 1/2, 1/3) PR cikk sablon (álló, fekvő) Óriásplakát sablon Cityposzter sablon Hirdetmény, közzététel sablon Álláshirdetés sablon Molino (álló, fekvő) sablon Rollup sablon Zászló (szabadtéri, asztali) sablon CD-, DVD borítók, korong sablon Jármű dekor/feliratok sablon Kiadványok (pl. cégbemutató) sablon Könyvek, tanulmányok, jegyzetek (borító, belső oldalpárok) sablon POS anyag sablon Rendezvény, konferencia anyag sablon Kiállítás stand, installáció terv Reklámtábla sablon Munkaruha, kiegészítő Honlap design (főoldal, tartalmi oldalak, szabályozás) e-DM sablon Hírlevél sablon Online hirdetés / banner (animált HTML5, statikus) sablon Mobil applikáció design (főoldal, tartalmi oldalak, szabályozás) Video design (inzert, főcím, alcím, aláírás, elválasztó effektek) sablon Blog megjelenés sablon Facebook megjelenés Facebook hirdetés sablon Gmail hirdetés sablon Google adwords hirdetés sablon Instagram megjelenés Instagram hirdetés sablon LinkedIn hirdetés sablon Pinterest oldal Twitter megjelenés Twitter hirdetés sablon Youtube csatorna Infografika stílus Területi eligazító tábla (lokáció, épületek, parkolást segítő, stb) sablon Tájékozódást segítő kézi térkép Külső épületfelirat Épületinformációs felirat sablon Létesítmények belső információs rendszere (eligazítótáblák, stb.) sablon Recepció, fogadó pult Piktogram stílus Ajtótábla, névtábla sablon Liftinformációs felirat Belső potenciális hirdetési felület, plakáttartó terv Szórólap-, prospektus-, magazintartó, mobilpult terv Egyéb fel nem sorolt arculati elem: 3. A Megbízó és tevékenységének bemutatása, rövid ismertetése akár weboldal hivatkozással 4. Az új/frissített arculati megbízás indoka és célja Elavult, nem korszerű megjelenés Új marketing- és kommunikációs célok támogatása Új piaci pozíció kialakítása Új márkastratégia kialakítása Egyéb: 5. A vállalat/márka neve pontos megnevezése 6. A vállalat/márka logo/embléma nyelvi változatai Csak magyar Magyar és angol Több nyelvű: 7. A vállalathoz/márkához köthető szolgáltatás(ok) előnyei 8. A vállalat/márka piaci helyzete, általános megítélése 9. A vállalat/márka piaci versenytársai 10. A vállalat/márka egyedi, versenytársaktól megkülönböztető jellemzői 11. A vállalat/márka marketing célja (Mit szeretne elérni: jövőkép, küldetés, misszió?) 12. A vállalat/márka kommunikációs célja (Mit szeretne a fogyasztó/célcsoport gondolkodásában, érzéseiben kialakítani, megváltoztatni?) 13. A vállalat/márka célcsoportja generáció szerint: Z generáció (8-24 év) Y generáció (25-39 év) X generáció (40-54 év) Baby boom generáció (55-73 év) Egyéb korcsoport: 13. a) A vállalat/márka célcsoportja nem szerint: Inkább férfi Inkább nő Mindkettő egyformán fontos 13. b) A vállalat/márka célcsoportjának egyéb fontos jellemzője: 14. Melyek azok a vállalatra/márkára utaló személyiségjegyek amelyeket az új/frissített arculatnak ki kell fejeznie? 15. Vannak-e az új/frissített arculatban kívánatos, preferált vizuális motívumok, formák, színek, stílusjegyek? 16. Kötelező vizuális/verbális elemek, amelyeket az új/frissített arculatban használni kell 17. Vannak-e az új/frissített arculatban kifejezetten nemkívánatos, elutasított vizuális motívumok, formák, színek, stílusjegyek? 18. Milyen határidővel kellene elkészülnie a vállalat/márka új/frissített arculatának? 19. Egyéb Elfogadom az Adatkezelési tájékoztatót. Adatkezelési tájékoztató *