Logók mozgásban – 5 animált logó típus példákkal
Az animált logók egyre népszerűbbek hiszen dinamikus, innovatív és figyelemfelkeltő módon adnak megjelenést a márkáknak.
TovábbAz animált logók egyre népszerűbbek hiszen dinamikus, innovatív és figyelemfelkeltő módon adnak megjelenést a márkáknak.
TovábbAhhoz, hogy egy márka professzionálisan kommunikáljon, nem elég, hogy jól nézzen ki, különleges és szerethető legyen, az is nagyon fontos, hogy mindezt következetesen és egységesen tegye minden felületen.
TovábbAmikor logót, vagy arculatot tervezünk, akkor bonyolult üzeneteket, értékeket, tulajdonságokat kell megfogalmaznunk a lehető legegyszerűbb formában.
TovábbAz arculattervezés egy összetett folyamat, aminek köszönhetően a márkánk professzionálisan jelenik meg és kap figyelmet a piacon. 10 egyszerű lépésben mutatjuk be, mire kell figyelni.
TovábbAz emberek vágynak az érdekes tartalmakra, de a túl sok információ elől viszont már menekülnek. A jó hír, hogy minden tartalom érdekessé tehető, ha megfelelő formában tálaljuk őket.
TovábbAz alábbiakban összefoglaltuk mit üzennek a legfontosabb alapszínek, mikor és milyen márkák esetében érdemes használni őket.
TovábbGondoltad volna hogy a logóknak több csoportja is van? Bemutatjuk a logók 7 típusát, hogy el tudd dönteni a te márkádhoz melyik illik a legjobban.
Tovább