Az arculattervezés folyamata 10 lépésben
Az arculattervezés egy összetett folyamat, aminek köszönhetően a márkánk professzionálisan jelenik meg és kap figyelmet a piacon. 10 egyszerű lépésben mutatjuk be, mire kell figyelni.
TovábbAz arculattervezés egy összetett folyamat, aminek köszönhetően a márkánk professzionálisan jelenik meg és kap figyelmet a piacon. 10 egyszerű lépésben mutatjuk be, mire kell figyelni.
TovábbDenis Lee John nagyvállalati márkaguru, a Sony korábbi alelnökének, márkastratégájának gondolataiból merítettünk
TovábbAz alábbiakban összefoglaltuk mit üzennek a legfontosabb alapszínek, mikor és milyen márkák esetében érdemes használni őket.
TovábbGondoltad volna hogy a logóknak több csoportja is van? Bemutatjuk a logók 7 típusát, hogy el tudd dönteni a te márkádhoz melyik illik a legjobban.
Tovább