Az arculattervezés folyamata 10 lépésben
Az arculattervezés egy összetett folyamat, aminek köszönhetően a márkánk professzionálisan jelenik meg és kap figyelmet a piacon. 10 egyszerű lépésben mutatjuk be, mire kell figyelni.
TovábbAz arculattervezés egy összetett folyamat, aminek köszönhetően a márkánk professzionálisan jelenik meg és kap figyelmet a piacon. 10 egyszerű lépésben mutatjuk be, mire kell figyelni.
TovábbBár ma már szinte senkinek nem kell bemutatni, azonban felmerülhet a kérdés, miért is olyan népszerűek a WordPress honlapok. Ebben a bejegyzésben összeszedtük a legfontosabb érveket.
TovábbAz emberek vágynak az érdekes tartalmakra, de a túl sok információ elől viszont már menekülnek. A jó hír, hogy minden tartalom érdekessé tehető, ha megfelelő formában tálaljuk őket.
TovábbA legtöbb potenciális vásárló, mielőtt döntést hoz, meglátogatja a márkák és vállalkozások mögött álló honlapokat…
TovábbDenis Lee John nagyvállalati márkaguru, a Sony korábbi alelnökének, márkastratégájának gondolataiból merítettünk
TovábbAz alábbiakban összefoglaltuk mit üzennek a legfontosabb alapszínek, mikor és milyen márkák esetében érdemes használni őket.
Tovább