A mi horizontunk

Müpa márkaépítés

Már látható a médiában a Müpa számára készített új őszi image sorozat – „A mi horizontunk” fősorral.

Az új stratégiai terv mentén a Müpa ősztől áttér az évados műsorszerkesztésre, amely egyben tematikus szerkesztést is jelent. A következő öt évad körüljárja az ember és a kultúra összefüggéseit, a kultúra hatását az emberre, a nemzetek közötti kapcsolatra, az ember önmagával való viszonyára. Ez a tematika megalapozódik az évados image kampánnyal, sajtókommunikációval, majd megerősítést nyer a programok szerkesztési alapelvei és témái által.

A nyár folyamán ügynökségünk több koncepciót készített az őszi image megjelenésre, amelyből a már látható sorozat került kiválasztásra.

A kultúra (amelyet a Müpa képvisel és közvetít) segít, formál, látásmódot ad, amellyel mindenki a saját horizontját tudja széelsíteni, meghatározni.

Médiafelületek: jelentős online aktivitás, Citylight poszter, óriásplakát, sajtó, TV, rádió.


Legfrissebb híreink