Meghívásos tenderen nyertük meg a Dimenzió Biztosító 50+ kampányát. A DIMENZIÓ Biztosító 1991-ben alakult egy nagyvállalat dolgozóinak önkéntes alapon szerveződő társulásaként.
Az elmúlt húsz évben alapvetően vállalatoknak nyújtott a dolgozóik részére megkötött biztosításokat. Munkáltatói partnerei között megtalálhatók magyar tulajdonú kisvállalkozások éppúgy, mint multinacionális vállalatóriások vagy állami tulajdonú intézmények. A DIMENZIÓ Biztosító Egyesület nagy hangsúlyt fektet arra, hogy Magyarországon a pénzügyi kultúra minél fejlettebb legyen. Ezen belül is elkötelezett az öngondoskodás és a nyugdíj-előtakarékosság népszerűsítése mellett, mert a DIMENZIÓ Biztosító Egyesület szerint a nyugdíjba menetel nem az élet vége, hanem egy új élet kezdete. A DIMENZIÓ Biztosító az első olyan életbiztosító a hazai piacon, mely kifejezetten egy szegmensre, az 50 feletti korosztályra koncentrál. Arra törekszik, hogy az 50 felettiek tudják, hogy van Magyarországon egy életbiztosító, amely az élethelyzeteikhez szabja a biztosításait. A Dimenziónál érték, ha valaki 50 feletti. Az ő fejükkel gondolkodnak és személyre szabottan, az igényeikhez alakítják a biztosítási termékeiket is. Nekünk is, mint ügynökségnek olyan releváns üzenetet kellett megfogalmazni koncepciónkban, amely tökéletesen illeszkedett a célcsoport elvárásokhoz és a Biztosító stratégiájához. A kreatív koncepciót sorozatban dolgoztuk ki, amely különböző arcokat, élethelyzeteket mutat – utalva arra, hogy az 50 felettiek a társadalom egyik legfontosabb szegmensét képezik. Az ötven felettieket nagyon sok és fontos érték jellemzi: bölcsesség, élettapasztalat, felelősségteljes gondolkodás. Az 50+ kommunikációs anyagok sajtóhirdetések, bannerek, molinók és plakátok formájában jelennek meg.