Huf-Bau. Pont.

Elkészült öt műsortámogatói spot a Huf-Bau építőanyag-kereskedelmi hálózat megbízásából, amelyek közül már három rotálódik, február 1-től pedig mind az öt látható a TV2, illetve M1 csatornákon.

A megbízást tenderen nyertük el és azt követően viszonylag szűk időkeretek között kellett elkészítenünk a produkciókat. A spotok elsődleges célja a márkaismertség növelése és az országos lefedettség tudatosítása. A Huf-Bau Franchise több telepből álló hálózat az ország különbözô pontjain. A kizárólag hazai tulajdonú, az építőanyag-kereskedelemben a legnagyobb múltra visszatekintő partnerek fejlett vevőközpontú értékesítési rendszerrel várják mindazokat az egyéni vásárlókat, kivitelezőket és viszonteladókat, akik építkezéseiknél kiváló minőségre, korrekt árakra, segítőkész kiszolgálásra törekednek. A Huf-Bau és partnerei nagy hangsúlyt fektetnek arra, hogy az igényekhez, lehetőségekhez mérten lehessen válogatni a telephelyeken valamennyi, hazánkban ismert és elismert gyártó termékeiből kollégák szakszerű útmutatásával. Huf-Bau partnerei nem csupán a megszokott „mesteri szinten” szolgálják ki a vásárlókat, hanem képzett szakemberek révén tanácsokat is adnak a szükséges anyagok kiválasztásához és azok megfelelő felhasználásához. A Huf-Bau cégfilozófiájának fontos része a hagyományos kereskedői értékek tisztelete, hosszú távú partneri kapcsolatok fenntartása minden vásárlói célcsoporttal és a beszállítókkal. Céljuk, hogy mindez a szakmai professzionalizmus jegyében valósuljon meg. A modern időkben kialakult személytelen értékesítési stratégiák helyett, telephelyeiken a magasan képzett szakemberek által nyújtott személyes tanácsadáson alapuló, szolgáltatásközpontú értékesítésre összpontosítanak. A vásárló minden telepükön szakszerű segítséget kap építkezéséhez az alaptól a tetőig.


Legfrissebb híreink