Lassan végéhez közeledik a Liszt év és ezzel az a kampánysorozat is, amelyet januártól indított el a Müpa.
A Müpa image-kommunikációjának vizuális koncepciójával a kezdetektől az egyszerű, tiszta képi megoldásokra koncentráltunk. A Liszt anyagokat is ebbe a sorba integráltuk. A Müpa szlogenjét (Élmény! Minden tekintetben) felhasználva a „Liszt! Minden tekintetben” fősorral kommunikáltuk ezt a grandiózus eseménysorozatot. Az üzenet grafikai elemként épült össze a már ismert logóval. A Liszt-logo esetében szinte kézenfekvő volt, hogy a zongoraklaviatúrát, mint a világhírű zeneszerző és zongoraművész életművét legjobban szimbólizáló jelet használjuk. Így kelt életre logotípiaként a klaviatúra, amellyel Liszt nevét írtuk ki. Kommunikációs cél volt, hogy a „Liszt-fanatikusok” mellett az üzenet eljusson a fiatalokhoz is és minden zene- és művészetet kedvelő emberhez. Lisztet, a XIX. század zenei életének ünnepelt sztárját XXI. századi megjelenítési formára konvertáltuk. Ha ma élne – pop ikonként ünnepelné a közönség. A különböző műfaji jelmezekbe öltöztetett alakjával láthatóvá tettük zongorabillentyűs nyakkendőben a jazzista, a táncoló, a festő, a bohóckodó, a zongora mellől felálló Liszt átiratokat a Müpa színes és változatos programsorozatának megfelelően. Szinte minden műfajban élvezhettünk Liszt zenedarabokat, feldolgozásokat. Kampányzárásként óriásplakátokon és citylight-okon a legismertebb kreatív köszön vissza, Liszt Müpás kitűzővel.