A Baumit szakemberei 2008 óta dolgoztak azon, hogy a gyári követelményeknek, piaci adottságoknak és trendeknek megfelelő újszerű megoldásokat hozzanak létre.
Kifejezetten a jövő egyedi színrendszerének a megalkotásában számtalan szakember vett részt; színtanácsadás, termékmenedzsment, marketing és labormunkákkal foglalkozó területekről. A színek és trendek kérdésében évek óta az amerikai CMG (Color Group Marketing) designereivel működött együtt. A színrendszer kialakítása során a Baumit két közvéleménykutatást is tartott a Baumit-országokban (A cég 28 országban van jelen nemzetközi szinten), az eredmény meglepő volt: a trendek nagyjából azonosak voltak a különböző országokban. Az új Life színek kiválasztását természetesen az értékesítési adatok is befolyásolták. Az eredményes bevezetés érdekében a cég marketing szakértői átfogó kreatív koncepciót dolgoztak ki. Megszületett Európa legátfogóbb homlokzati színrendszere a Life®, amelynek kommunikációs anyagain nekünk is volt lehetőségünk együtt dolgozni a nemzetközi marketinges kollgákkal és a szlovák Lowe GGK-val. Feladatunk a nemzetközi termékbevezetést szolgáló, nyomtatott kiadványok layout rendszerének kialakítása, grafikai tervezése volt, amelyet 12 ország adaptálhat a 2012-es bevezető kampányok során.