Hamarosan egyre több helyen láthatóvá válnak az Opera új évadkampányának kreatívjai.
A Francia évad imagekampány ’20-21 elsődleges célja, az új évad tematikájának megidézése volt.
Hamarosan egyre több helyen láthatóvá válnak az Opera új évadkampányának kreatívjai.
A Francia évad imagekampány ’20-21 elsődleges célja, az új évad tematikájának megidézése volt.
Az eddigi legsikeresebb magyar koncepció az Indiegogón a munkavégzést segítő funkciókkal bővíthető, személyre szabható okosasztal – már a közösségi finanszírozási kampány első napján összejött a célösszeg többszöröse.
A tartalommarketing korát éljük, hisz a jó tartalom nem csak ügyfeleket vonz, hanem tájékoztat, szórakoztat, élményt is ad. Arculat, branding és webdesign témában igyekszünk előállítani olyan cikkeket, amik hasznosak lehetnek mindenkinek, aki új honlap készítés előtt áll, vagy épp szeretné megújítani a márkáját. Köszönjük ha velünk tartotok!
A teljes magyar mozgóképszakma összehangolt tevékenységért felel a 2020 januártól működő Nemzeti Filmintézet (NFI).
Dér Cs. Dezső – Márkus Renáta szerzőpáros új könyve olyan trendekkel foglalkozik, mint a Z generációs célközönség, az influenszer-jelenség vagy a közösségi media marketing. A könyv betekintést ad a kommunikációs csatornák, tevékenységek elemzésébe. A gyakorlati példák közé bekerült ügynökségünk korábbi Opera évadkampánya is.
A West Hungária Bau Kft. Magyarország egyik legdinamikusabban fejlődő, piacvezető építőipari vállalkozása. A WHB Group alapító tagjaként 2019-ben egy megújult arculat kialakítását kezdeményezte, amelynek kidolgozásával ügynökségünket bízták meg.
… és mi is játszunk benne. A debreceni Csokonai Nemzeti Színház olyan egyedülálló intézmény, amely arra hivatott, hogy a térség (de azon túlmutatóan is) kulturális és turisztikai központjává váljék. Ezért is fontos, hogy a minden szempontból kiemelkedő intézmény jól megkülönböztethető, célkitűzéseivel harmonizáló arculattal és kommunikációval jelenjék meg.
Az Utazó Magazin idén is díjazta a tavalyi év legjobb turisztikai szolgáltatóit. A díj átadására 2019. június 12-én Az Utazó magazin szakmai konferenciájának megnyitóján került sor. Az év Családbarát szállodája 2018-ban ismét a Kolping Hotel Spa & Family Resort lett!
5 premierből álló sorozattal készült el a Vörösmarty Színház 2019/20-as évadkampánya. A megjelenített darabok a főszereplők portréfotóin karakteresen elhelyezett idézetekkel hívják fel a figyelmet a közelgő évadra.