A tavalyihoz hasonlóan idén tavasszal is imázskampánnyal jelentkezik a Magyar Állami Operaház. Az intézmény életében most először készült reklámfilm.
Az „Ahol kinyílik a világ” szlogent megtartva folytatjuk a 2012-ben megkezdett kommunikációs stratégiát. Az intézmény életében újdonság, hogy először készült társadalmi célú reklámfilm, amely az Operaház és az Erkel Színház közszolgálati tevékenységét, ezen keresztül a kultúra kiemelkedő jelentőségét szeretné kommunikálni. Az április közepén induló kampány a 2013/14-es évadot harangozza be, emellett a rezidens játszóhelyeket, műfajokat, és együtteseket is népszerűsíti. A kampány vezérkreatívját (magát a filmet is), a Carmen ihlette, de mellette további kreatívok is készültek, amelyeket a jövő évadot bemutató kalendáriumban, offline és online kommunikációban használnak majd. Ez a hét darabból álló sorozat a három premierhez – a Strauss-évet ünneplő operához, Az árnyék nélküli asszonyhoz, az Aranyecset című baletthez, és a gyerekeknek szánt Parázsfuvolácskához, illetve négy további műsoron lévő produkcióhoz: az Anyeginhez, a Mefistofeléhez, az Arabellához és a Pillangókisasszonyhoz készültek.