Márkaépítés

Kreatív Műhely márkaügynökség

A márkázás arra szolgál, hogy a fogyasztók úgy érezzék az adott márka az egyedüli termék/szolgáltatás, amely választ ad az igényeikre.A márka ígéret, a márkázás pedig az a folyamat, amelyben kialakítjuk, hogy milyen ígéretet tesz az adott márka a piacnak.

Minden márka egy képet hív elő a fogyasztók fejében. Azt sugallja, hogy a mi cégünk/márkánk valamiben más, mint a többi, valamiért többet ér az általa gyártott termék, mint a “polcon lévő” többi.

Az első és legfontosabb dolog a márkaépítés folyamatában annak azonosítása, hogy mi az a fogyasztói igény, amit képesek vagyunk kiszolgálni – mire ad választ a márkánk. Ha ezt meghatároztuk meg kell fogalmazni, hogyan válaszolja meg a márka a problémát, majd pedig azt, mit visz magával a fogyasztó a termékkel való találkozás után.

Az Entrepreneur és egy kaliforniai kutatóintézet, a The Values Institute at DGWB nemrég készített közös felmérése öt tényező – vállalati teljesítmény, törődés (ügyfelekkel, munkavállalókkal és a társadalommal), állandóság, őszinteség, kapcsolat – alapján vizsgálta, hogy mi befolyásolja leginkább az emberek márkába vetett bizalmát. Az eredmény azt mutatja, hogy a fogyasztók többsége abban a márkában bízik leginkább, amely érzelmi reakciót vált ki belőle az önmagáról sugárzott képpel.

 

We live brands

Fennállásunk óta több mint 200 hazai és nemzetközi márkán dolgoztunk. Célkitűzésünk, hogy sikeressé tegyük ügyfeleink márkáját. Bár különbség van egy már felépített, bevezetett márka és egy teljesen új alapokról induló márkafejlesztés között, de alapvetően minden esetben arra fókuszálunk, hogy a célcsoport márkaélményként élje meg az adott márkával való kapcsolatát.

 

TovábbAjánlatkérés