Honlap Csempe 768x432px Szlavszezon Season Preview

Új évad az Operában

14 premiert, köztük 6 egész estés előadást, 2 külföldi vendégjátékot, 2 magyar ősbemutatót, 1 magyarországi premiert, valamint 3 új gyermek- és ifjúsági előadást is tartalmaz a Magyar Állami Operaház 2023/24-es évadának programja.


1200x764px Mt Kmweb

Mítosz és történelem – Opera új évad 2022/23

Mítosz & történelem címmel hirdette meg 2022/2023-as tematikus évadát a Magyar Állami Operaház. Két helyszínen több mint 500 különféle méretű és jellegű színházi előadást és foglalkozást, 53 féle repertoárdarab mellett 16 kisebb-nagyobb bemutatót, köztük 7 egész estés, nagytermi produkciót (operát és balettet) tűz műsorára 139. évadában az OPERA. A mítoszok és a történelem egymásra épülő, oda-vissza […]


Ujranyitas Image 1200x764px Mt Kmweb3

Opera – Újranyitás

2022. március 12-én gálakoncerttel, a következő két napon pedig Erkel Hunyadi László című operájának ősváltozatával, valamint MacMillan Mayerling című balettjével ünnepelte az OPERA, hogy csaknem öt év után ismét felgördülhet a függöny a felújított Andrássy úti Ybl palotában. A nagyközönség március 15-től látogatói túrákon is megismerkedhet a felújított Operaházzal.


Muhely Titkok Logotervezes

Műhely.Titkok. – kiállítás arculat

2021 októberében nyílt meg Műhely. Titkok. címmel az Eiffel Műhelyház új állandó kiállítása, amelynek arculattervezési feladataival az ügynökségünket bízták meg. A kiállítás a Magyar Állami Operaház kulisszái mögé, az ott dolgozó háttéremberek munkájába enged betekintést. Az első emeleti Podmaniczky teraszon és az innen nyíló látogatói folyosón elhelyezett installációkon keresztül, melyek a wagneri Ring-tetralógiából merítettek ihletet […]


Opera imagekampány plakáttervezés - Carmen

Francia évad imagekampány ’20-21

A Francia évad imagekampány ’20-21 elsődleges célja, az új évad tematikájának megidézése volt. A kreatívokon keresztül francia hangulatokat, impressziókat jelenítettünk meg. A plakátokon felvillanó pillanatok jól felismerhető francia életérzésekhez, témákhoz, helyszínekhez kapcsolónak, mint például kávéház, Párizs, Riviéra, Loire-mente, Provence, Eiffel (és Műhelyház), hanyag elegancia, életvidámság, szexepil, tavasz, szerelem, szépség, szomorúság… tegnap beszökött az ősz, elmúlás, […]


Műsorkalendárium kiadványszerkesztés 2020/21-es évad

Műsorkalendárium kiadványszerkesztés

A műsorkalendárium kiadványszerkesztés során 200 oldal megtervezése és szerkesztése volt a feladatunk, mindez szoros határidővel, óriási információmennyiséggel. A teljes kiadványt 1 hónap rekord idő alatt készítettük el.


Opera kampány ’19/20

Az Opera évadkampányát mindig nagy várakozás előzi meg, hiszen a korábbi, szakmai díjakkal is jutalmazott kampányokhoz méltó, újszerű ugyanakkor releváns kreatív megoldásokban kell gondolkoznunk. Az ügynökségünk feladata az volt, hogy úgy jelenítsük meg a keresztény értékeket, eszméket a plakátokon, hogy a hangsúly a premierekről se tolódjon el. Operák esetében a librettó, míg a baletteknél a […]


Opera New York-i kampány építési háló tervezése

Opera New York-i kampány plakátok

2018. október 30. és november 11. között a New York-i Koch Színházban és a Carnegie Hall-ban, három opera- és három balett előadással, valamint két gálaesttel képviselteti magát a Magyar Állami Operaház. Olyan ikonikus darabokat mutatnak be többek között, mint a Bánk bán, Sába királynője, míg a klasszikus és modern ballettet kedvelőiknek a Hattyúktava, Don Quixote, […]


Opera kampánytervezés

Opera 2018-2019

2018 márciusában újabb évadott hirdetett az Opera, amely 16 premiert, 60 repertoárdarabot, több száz kapcsolódó programot, gálaestet, hazai és külföldi turnét is magába foglal. Ahogy megszokhattuk az új évadot mindig nagyszabású imázskampány kíséri, amelyet  az “Ahol kinyílik a világ” és az “ElsőSorban” kampánytól eltérően idén a képgrafika ihletett. A játszóhelyek arculati színei (Operaház – vörös, […]