Francia évad imagekampány ’20-21

Opera imagekampány plakáttervezés - Carmen

A Francia évad imagekampány ’20-21 elsődleges célja, az új évad tematikájának megidézése volt. A kreatívokon keresztül francia hangulatokat, impressziókat jelenítettünk meg. A plakátokon felvillanó pillanatok jól felismerhető francia életérzésekhez, témákhoz, helyszínekhez kapcsolónak, mint például kávéház, Párizs, Riviéra, Loire-mente, Provence, Eiffel (és Műhelyház), hanyag elegancia, életvidámság, szexepil, tavasz, szerelem, szépség, szomorúság… tegnap beszökött az ősz, elmúlás, Párizs az én Bakonyom, Bohémélet, Montmartre, festők, Szajna… A háttérben azonban elengedhetetlen volt, hogy magyar tájak és nevezetességek tűnjenek fel, elsősorban a belvárosi látványosságokra koncentrálva, hiszen főleg városi hangulatokról van szó. Persze egy-egy kreatív erejéig beleférhetett a koncepcióba a vidéki kastély, a hangulatos présház, és […]

Tovább →



Opera kampány ’19/20

Az Opera évadkampányát mindig nagy várakozás előzi meg, hiszen a korábbi, szakmai díjakkal is jutalmazott kampányokhoz méltó, újszerű ugyanakkor releváns kreatív megoldásokban kell gondolkoznunk. Az ügynökségünk feladata az volt, hogy úgy jelenítsük meg a keresztény értékeket, eszméket a plakátokon, hogy a hangsúly a premierekről se tolódjon el. Operák esetében a librettó, míg a baletteknél a dramaturgok által felkutatott vagy alkotott vendégszövegek segítették a munkánkat. Utalások sokasága jellemző a vallásos képekre. Ebben a koncepcióban viszont nem a vallásos áhítatra, hanem a közvetített értékekre koncentrálunk. A képekkel felidézzük a darabot, a szimbólumokkal a vallást. A történettel, amit szövegesen is megerősítünk – mint […]

Tovább →


Opera New York-i kampány plakátok

Opera New York-i kampány építési háló tervezése

2018. október 30. és november 11. között a New York-i Koch Színházban és a Carnegie Hall-ban, három opera- és három balett előadással, valamint két gálaesttel képviselteti magát a Magyar Állami Operaház. Olyan ikonikus darabokat mutatnak be többek között, mint a Bánk bán, Sába királynője, míg a klasszikus és modern ballettet kedvelőiknek a Hattyúktava, Don Quixote, és LOL. A turné ügynökségünk által készített hirdetései, plakátjai a legnívósabb és legismertebb online és offline felületeken is megtalálhatóak, mint például a BBC Music Magazine, New York Times, CNN International, Playbill stb. Az eseményekre különböző méretű statikus és dinamikus bannereket, valamint egyedi meghívókat is alkotottunk, […]

Tovább →


Opera 2018-2019

Opera kampánytervezés

2018 márciusában újabb évadott hirdetett az Opera, amely 16 premiert, 60 repertoárdarabot, több száz kapcsolódó programot, gálaestet, hazai és külföldi turnét is magába foglal. Ahogy megszokhattuk az új évadot mindig nagyszabású imázskampány kíséri, amelyet  az “Ahol kinyílik a világ” és az “ElsőSorban” kampánytól eltérően idén a képgrafika ihletett. A játszóhelyek arculati színei (Operaház – vörös, Erkel Színház – türkiz, Eiffel Műhelyház – zöld) egyszerű geometriai formákkal hoznak létre letisztult, harmonikus és szimbolikus kompozíciókat, amelyekben már megjelenik a megújuló tipográfia friss  betűtípusa.

Tovább →


Fricsay 100 album

A Magyar Állami Operaház, miközben folyamatosan felújítja a dalszínház épületét, technikáját, új bemutatóival párhuzamosan frissíti repertoárdarabjait, figyelmet szentel a műfaj nagy alakjainak méltatására is. Fricsay Ferenc halálának centenáriumára készült el a Fricsay 100 (Fricsay Ferenc, Karczag Márton, Ókovács Szilveszter) album, mely a nagy karmester és zeneszerző életművét mutatja be, rengeteg archív képpel illusztrálva.   „Fricsay mint üstökös jelent meg a horizonton… nyílvánvalóan nem volt nála tehetségesebb dirigens.” (Yehudi Menuhin)   A Fricsay album egy sorozat első tagja volt. Az operairodalom más, kiemelkedő tagjai is kaptak méltó megemlékezést életútjukról, úgymint Radnai Miklós és Sergio Failoni. Egy másik sorozatban az Operaház emblemetikus […]

Tovább →