MÜPA kampány

Müpa imidzskampány Ínyenceknek plakátterv

Életünk egyik legizgalmasabb állomása volt a Müpa image kampányainak megtervezése. Mikor 2005 őszén a Művészetek Palotája meghívásos tendert írt ki a a pályázók részére már ekkor világos volt, hogy nem egy egyszerű grafikai feladatról van szó – nemcsak az intézmény kiemelt kulturális szerepe miatt, hanem a kommunikáció igen sokrétű tagozódása miatt is. Ennek a komplexitásnak volt része a kezdetektől 5 éven keresztül tartó image kommunikáció, ahol aktuálisan egy markáns üzenet határozta meg a kommunkációs irányt és építette a Müpa brand-et. A fekete/sárga világ köztudatba beégetésében a kommunikációs arculat mellett az image anyagok komoly szerepet játszottak. Egyszerű, letisztult minimál dizájn, erős […]


MÜPA kiadványtervezés

Müpa kiadványtervezés

“Ez az újkori magyar márkaépítés egyik legprofibb példája. Sajnálom, hogy nem én csináltam, büszke lennék rá” (Dr. Nagy Bálint, marketing tanszékvezető, International Business School – Forbes magazin, október – Legmenőbb Magyar Márkák)   2005 őszén a Művészetek Palotája meghívásos tendert írt ki a ház Arculati Kézikönyvének elkészítésére. A pályázók részére már ekkor világos volt, hogy nem egy egyszerű grafikai feladatról van szó – nemcsak az intézmény kiemelt kulturális szerepe miatt, hanem a kommunikáció igen sokrétű tagozódása miatt is. Egy megörökölt emblémát kellett frissíteni és kialakítani a klasszikus „alaparculati” helyzetnek megfelelően: színek, betűtípusok, irodai anyagok. Már ebben a fázisban igen nagy jelentőséggel […]