Az Ahol kinyílik a világ kampánysorozat harmadik, egyben a sorozatot lezáró évében a 2014/15-ös Faust-évad kapcsán ezúttal egy nagyszabású image film, valamint egy 12 darabos kreatív és egy ehhez kapcsolódó werkfilm készült. Az eddigi leggazdagabb Opera-kínálatot népszerűsítő szürrealista stílusú rövidfilm a színházi és zenei szimbólumok segítségével megeleveníti az Operaház mesebeli világát, egyszerre ábrázolva a valódi és a valóságon túli univerzumot. A hősök visszatérnek saját közegükbe, az Operházba. Az elmúlt két év kampányával ellentétben ennél a szériánál már nem egy, és nem is sok különböző operát interpretáltak, hanem az opera és a balett világának olyan archetípusait választották ki, amelyek alkalmasak egyrészt a színpadon létező világ sokszínűségének és hangsúlyainak bemutatására, másrészt főbb szereplőiken keresztül keresztmetszetet mutatnak az intézmény produkcióiból. Az Opera második reklámfilmje ismét a dalszínház művészeinek szereplésével készült, ugyanakkor – az Opera történetében először – saját zenét is írtak hozzá: Gulya Róbert szerzeményét az Opera zenekarával és kórusával rögzítették.
Az imagefilm az alábbi díjakban részesült:
2015. Cannes Corporate Media & TV awards – Ezüst Delfin / Image, Opera
2015. Cannes Corporate Media & TV awards – Fekete Delfin / Zene, Opera
2015. Arany Penge – Filmes megoldások / Craft – „legjobb kivitelezés” / Opera
2015. Hipnózis – Arany / Opera „Ahol kinyílik a világ” koncepciójához készített imázsfilm