A plakát tervezés a 2017/18-as Opera évadkampányhoz a képregény műfajára épült. A 12 kreatívot tartalmazó plakát sorozat pedig az új évad premier előadásait hirdeti. A kreatívok a korábbi évekhez hasonlóan az intézmény elismert művészeit, valamint új bemutatóit és repertoárjának kiemelt darabjait helyezik a középpontba. A tizenkét képen hat klasszikus, egy meseopera, négy balettprodukció, illetve egy kreatívon a „turné-üzenet” jelenik meg, a zenekar és a kórus tagjainak „tolmácsolásában”.
A kampány célja egy közérthető és szerethető arculat létrehozása volt, amely új perspektívából közelít az opera és a balett témáihoz miközben a comics képzőművészetre gyakorolt hatásában, főként a pop artban, Andy Warhol és Roy Lichtenstein munkásságában keres viszonyítási pontokat. Emellett minden kreatívon végigvonul a 2017/18-as Ring-évad kísérőjegyeként a gyűrű-motívum, ami az összes plakáton szereplő alakok közül mindig valaki ujján található. Az elkészült kreatívok köztereken, az online, és print médiumokban, egy éven át pedig az Opera saját felületein is hirdetik az intézmény új évadát. A plakáttervezés sikerességét pedig mi sem bizonyítja jobban, mint a bérletvásárlás első napján történt váratlan roham, ugyanis március 16-án, a tavalyi bérlet mennyiség közel ötszörösét, 5180-at értékesítettek, a korábbi év 1166 bérletéhez képest.