Opera kampány ’19/20

Az Opera évadkampányát mindig nagy várakozás előzi meg, hiszen a korábbi, szakmai díjakkal is jutalmazott kampányokhoz méltó, újszerű ugyanakkor releváns kreatív megoldásokban kell gondolkoznunk.

Az ügynökségünk feladata az volt, hogy úgy jelenítsük meg a keresztény értékeket, eszméket a plakátokon, hogy a hangsúly a premierekről se tolódjon el. Operák esetében a librettó, míg a baletteknél a dramaturgok által felkutatott vagy alkotott vendégszövegek segítették a munkánkat. Utalások sokasága jellemző a vallásos képekre. Ebben a koncepcióban viszont nem a vallásos áhítatra, hanem a közvetített értékekre koncentrálunk. A képekkel felidézzük a darabot, a szimbólumokkal a vallást. A történettel, amit szövegesen is megerősítünk – mint egy példát –, a  darabból vesszük ki, ezek így együtt lesznek a keresztény értékek hordozói. A szimbólumrendszer nagyon letisztult, könnyen dekódolható. A sorozat vizuális egységesítése érdekében pedig a fotókra való festést választottuk, a darabhoz illő stílusban, hol visszafogottan, hol pedig expresszíven használva azt. Bővebben az Opera magazin 34. számában olvasható cikk a kampányról. 

Korábbi évadkampányok: 2018/19, 2017/18, 2016/17, 2015/16, 2014/15