A Victoria márka 1993 óta található meg hazánkban, mára az egyik legnépszerűbb szereplő az irodaszer piacon, közel 1500 db-os termékportfólióval.
A márka 2023-ban ünnepelte 30. évfordulóját, ennek kapcsán merült fel az igény, a márka arculatának újragondolására, megújítására.
A Victoria arculattervezés során rengeteg szempontot kellett figyelembe vennünk, köztük a márka alapvető értékeit: megbízhatóság, minőség, dinamizmus, amelyek a mindennapok apró sikereihez járulnak hozzá.
Az új logo letisztult és modern kialakítást kapott. A kék színárnyalat professzionalizmust és megbízhatóságot sugall, míg a fogyasztók által megszokott lovat megtartva és újragondolva, a stilizált lófej a V kezdőbetűvel összekapcsolódva a siker, győzelem, lendület üzenetét hordozza továbbra is. A V betű és lófej kombinációja külön is leválasztható, kisebb felüleken önmagában is képes megjeleníteni a márkát. Az alkalmazott betűtípus egyszerű és jól olvasható, az egész logómegjelenés kiegyensúlyozott és erős vizuális hatást kelt.