A grafikai tervezés lényege, hogy üzeneteket közvetítünk, könnyen érthető vizuális formában. Más vizuális művészetek képviselőivel szemben, – akik önmagukat saját elképzeléseik szerint fejezik ki -, a tervező grafikusok az ügyfelek, megrendelők céljainak megfelelően alkotnak. Mint kreatív ügynökség, azért dolgozunk, hogy partnereink, ügyfeleink márkái, vállalkozásai kiemelkedjenek a tömegből. Hogy következetes, professzionális megjelenésükkel pozitív hatást gyakoroljanak fogyasztóikra.
Minden megjelenéssel a márka üzen magáról. Legyen szó offline, vagy online felületről, névjegyről, vagy honlapról. A márkaérintkezési pontok minden cég életében kapuk. Olyan csatornák, amelyek vagy közelebb visznek az értékesítéshez, elköteleződéshez, vagy éppenséggel eltávolítanak. A pozitív kép fenntartása, megerősítése minden lehetséges oldalról a márkaépítés és azon belül is az arculattervezés fontos feladata.

A grafikai tervezés terén óriási tapasztalattal rendelkezünk, nem csak a megvalósításban, hanem az igényfelmérésben is segítjük ügyfeleinket. Folyamatosan rendelkezésre állunk, rövid határidőkkel, hatékonyan dolgozunk.
Offline grafikai tervezés:
• Arculattervezés: logótervezés, névjegy, kisarculat, nagyarculat, arculati kézikönyv tervezés, irodai anyagok, csomagolástervezés
• Reklámkommunikáció: hirdetések, szórólapok, flyerek, plakáttervezés, építési háló, molinok, járműreklám
• Értékesítés: Árajánlat tervezés, prezentáció design, katalógus tervezés, brosúra tervezés, POS anyagok, pólótervezés, munkaruha
• Kiadványtervezés: márkamagazin tervezés, brosúra tervezés, prospektusok, termékkatalógusok, könyvborító tervezés
• Dekoráció: autódekor, épülettáblák, feliratok, épületinformáció (signage)
• Kiállítás, rendezvény: rollup, sajtófal, installáció, standdesign
Online grafikai tervezés:
• Honlap, blog, webshop webdesign
• Social media megjelenések
• Bannerek
• Hírlevél design
• Webshop
• Ebook, letölthető kiadványok
• Videók, animációk
• Online prezentációk
• Infografikák
Díjaink

2× Arany Effie Awards

2× Ezüst Effie Awards

1× Aranypenge

4× Aranyrajzszög

1× Ezüst Delfin / Cannes

1x Hipnózis
KM blog
A logók típusai – mikor, melyiket érdemes választani?
Gondoltad volna hogy a logóknak több csoportja is van? Bemutatjuk a logók 7 típusát, hogy el tudd dönteni a te márkádhoz melyik illik a legjobban.
Logók és színek – mit érdemes figyelembe venni a logók színválasztásakor?
Az alábbiakban összefoglaltuk mit üzennek a legfontosabb alapszínek, mikor és milyen márkák esetében érdemes használni őket.
Hogyan építsünk márkát? A 7 legfontosabb szabály, amit a nagy márkák szem előtt tartanak
Denis Lee John nagyvállalati márkaguru, a Sony korábbi alelnökének, márkastratégájának gondolataiból merítettünk
Projektek
HELLO, FEJLESZTENÉD A MÁRKÁD?