A Kreatív kampányok jelentős átalakuláson mentek keresztül és még sosem voltak annyira időszerűek, mint a mai világunkban. Elmúlt az az idő, amikor a márkatulajdonosok egyedül hirdették az igét és nem érezték szükségét bevonni a fogyasztókat. Manapság a fogyasztói igények, vélemények, ötletek generálják azt a tartalmat, amelyet minden reklámozónak figyelembe kell vennie és be kell építenie a kommunikációjába. A reklám evolúciós folyamatában kifejlődött egy újfajta fogyasztó, aki egyszerre gyártója és felhasználója is az információnak (prosumer).
Az ilyen típusú tartalomelőállításban résztvevő felhasználók/felhasználói közösségek a gyártó és előállító szerepekkel elválaszthatatlan összefonódtak. A “professzionális” fogyasztók a termék megszületésétől, a reklámozásáig tudnak mindenről, részt vesznek mindebben, hatnak a folyamatokra és ez egy bizonyos tulajdonosi szemléletet is eredményez számukra. Ezáltal a gyártó is nyereségre tesz szert a magasabb elégedettségen, nagyobb lojalitáson, ismertségen és elkötelezettségen keresztül.
Projektek
Díjaink
2× Arany Effie Awards
2× Ezüst Effie Awards
1× Aranypenge
4× Aranyrajzszög
1× Ezüst Delfin / Cannes
1x Hipnózis
KM blog
Logók mozgásban – 5 animált logó típus példákkal
Az animált logók egyre népszerűbbek hiszen dinamikus, innovatív és figyelemfelkeltő módon adnak megjelenést a márkáknak.
Az arculati kézikönyv készítés legfontosabb elemei
Ahhoz, hogy egy márka professzionálisan kommunikáljon, nem elég, hogy jól nézzen ki, különleges és szerethető legyen, az is nagyon fontos, hogy mindezt következetesen és egységesen tegye minden felületen.
Logók és fontok – az ötféle betűtípus a logótervezésben
Amikor logót, vagy arculatot tervezünk, akkor bonyolult üzeneteket, értékeket, tulajdonságokat kell megfogalmaznunk a lehető legegyszerűbb formában.
HELLO, FEJLESZTENÉD A MÁRKÁD?