A kiadványszerkesztés terén jelentős referenciákkal rendelkezünk. Hatalmas szám jönne ki, ha összeadnánk hány kiadványoldalt, nyomtatott kommunikációs anyagot terveztünk, szerkesztettünk, kiviteleztünk működésünk évei alatt.
Bár a márkakommunikáció egyre inkább az online térben zajlik, a kiadványok reneszánszukat élik és hathatós kiegészítői az online csatornáknak. Mindannyian tapasztaltuk már, hogy egy tökéletesen szerkesztett, gyönyörűen kivitelezett kiadványt élmény kézbe venni. Az offline kiadványok nagyban tudják erősíteni a márkák prémium jellegét. A kiadványtervezés, -szerkesztés, kivitelezés pedig, az innovatív nyomdai technológiáknak köszönhetően, folyamatosan túlszárnyalhatja önmagát.
A különböző nyomtatott kommunikációs anyagok a következetes márkakommunikáció elemei. Így a tervezési folyamatban a márkaépítés, illetve vizuális identitás részeként kezeljük őket. Egy kiadvány akkor professzionális, ha stílusában, layoutjában, vizuális megoldásaiban a márkaidentitást tükrözi.
A kiadványszerkesztés fontos design elemei a typográfia, a vizuális stílus, a fotóanyag, ill. egyre fontosabb eszköz az adatvizualizáció, ezen belül is az infografikák. Mindezen elemek az arculattervezés során kerülnek meghatározásra, ill. az arculati kézikönyvben (AKK), vagy a brand bookban összefoglalva.
Sok esetben a kiadványok részben vagy egészben az online térben is megjelennek. Egyre gyakoribbak a letölthető vagy lapozós formájú E-kiadványok. Egy tetszetősen elkészített online PDF anyagnak pedig SEO hozadéka is van, amennyiben elláttuk a megfelelő beállításokkal.

Mitől lesz magával ragadó egy kiadvány?
Tipográfia
A typográfiánál a fontkészlet kerül meghatározásra. Definiálni kell az elsődleges és másodlagos betűtípust, valamint ezek kapcsolódásait. A címek, alcímek, leadek, felsorolások, idézetek egységes stílust kell kapjanak. Az egész typográfiánál azonban kiemelten fontos, hogy ne csak szép, hanem olvasható is legyen a szöveg. Az olvashatóságot számos részlet befolyásolja: a betűméret, tördelés, hátterek, sortávok stb.
Képkoncepció
A vizuális elemeknél a színek, minták, részletek összhangja teszi kellemessé a látványt. Professzionális képanyag nélkülözhetetlen a kiadványokgoz. A profi fotós által készített fotók használata a hitelességet növelik. Azonban a fotóhasználat esetében is fontos az egység, a stílusozás. Gondoljunk csak a beállításokra, hátterekre, filterekre.
Infografikák
Az infografikák egyre fontosabb eszközei nemcsak az offline, hanem az online kiadványoknak is. Információs zajban élünk, egyre kiélezettebb a harc a fogyasztók figyelméért. Így szükségszerű, hogy a szárazabb vagy bonyolultabb tartalmakat is könnyen érthető és szórakoztató formában adjuk át. Gyakorlatilag bármilyen felsorolás, történeti áttekintés, összefoglalás, adatelemzés megjelenítése feldobható infografikával.
Tartalom
A vizuális megjelenés és a tipográfia mellett természetesen a kiadványok tartalma is lényeges része a kiadványoknak. A jól megírt tartalom az olvasók számára releváns, fontos vagy éppen szórakoztató kell hogy legyen. A szórólapok marketing szövegének és a márkamagazinok natív tartalmának előállításában egyaránt ügyfeleink rendelkezésére állunk.
A kiadványszerkesztés lépései
Előkészítés
Felállítjuk a projekt csapatot, valamint felmérjük a pontos igényeket a kiadvánnyal kapcsolatban. Meghatározzuk a projekt fő sarokpontjait és közösen meghatározzuk a határidőket.
Kilövés
Terjedelmesebb kiadványok (katalógusok, márkamagazinok, céges brosúrák, éves jelentések) esetén egy tartalmi összefoglalót készítünk. Majd kialakítjuk a kiadvány tartalmi egységeit, sorrendjét, felépítését.
Borító tervezés
Vitathatatlanul a legizgalmasabb rész a borító tervezése, kialakítása. Egy borító sok esetben igazi mestermunka, a művészet és a kreativitás találkozása. Büszkék vagyunk arra, hogy számos prémium márka és irodalmi alkotás megjelenését segíthettük borítóterveinkkel.
Layout tervezés
Itt a kép és szöveg aránya, valamint az arculati keretek határozzák meg az oldalak design tervezését. A borítótervezéssel kezdődött izgalmas alkotófolyamat tovább folytatódik, ahogy a belső layout oldalról oldalra láthatóvá válik.
Lektorálás
A nyelvi lektoroké a főszerep, hogy a végeredmény tördelési és stilisztikai hibáktól mentes minőségi tartalom legyen. Amennyiben több nyelvű kiadványról van szó, az operátorok elkészítik a nyelvi mutációkat és azokat is kiküldjük.
Nyomdai előkészítés
A jóváhagyott layout tervek képanyagait részletesen kidolgozzuk és a lehető legmagasabb minőségben előállítjuk. A nyomdai specifikáció alapján elkészítjük a nyomdai fájlokat és átadjuk őket a nyomdának.
Díjaink

2x Arany Effie Awards

2× Ezüst Effie Awards

1x Aranypenge

4x Aranyrajzszög

1x Ezüst Delfin, Cannes

2x Arany Hipnózis
Projektek
Márkamagazin, éves jelentés, műsorfüzet
Berlinale Magazin T-Systems Jövőkép márkamagazin Herend Herald Opera magazin OBA MKB Bank Opera műsorkalendáriumCéges brosúra, katalógus
Óbuda Group Jankovits Engineering brosúra Mikropakk Fővárosi Vízművek Euroskill Partner brosúra Térváz kiadványKönyvborító tervezés
Márai sorozat, Vonnegut sorozat, Boris Vian sorozat, Lackfi János sorozatHELLO, FEJLESZTENÉD A MÁRKÁD?