Mitől lesz magával ragadó egy kiadvány?
Tipográfia
A typográfiánál a fontkészlet kerül meghatározásra. Definiálni kell az elsődleges és másodlagos betűtípust, valamint ezek kapcsolódásait. A címek, alcímek, leadek, felsorolások, idézetek egységes stílust kell kapjanak. Az egész typográfiánál azonban kiemelten fontos, hogy ne csak szép, hanem olvasható is legyen a szöveg. Az olvashatóságot számos részlet befolyásolja: a betűméret, tördelés, hátterek, sortávok stb.
Képkoncepció
A vizuális elemeknél a színek, minták, részletek összhangja teszi kellemessé a látványt. Professzionális képanyag nélkülözhetetlen a kiadványokgoz. A profi fotós által készített fotók használata a hitelességet növelik. Azonban a fotóhasználat esetében is fontos az egység, a stílusozás. Gondoljunk csak a beállításokra, hátterekre, filterekre.
Infografikák
Az infografikák egyre fontosabb eszközei nemcsak az offline, hanem az online kiadványoknak is. Információs zajban élünk, egyre kiélezettebb a harc a fogyasztók figyelméért. Így szükségszerű, hogy a szárazabb vagy bonyolultabb tartalmakat is könnyen érthető és szórakoztató formában adjuk át. Gyakorlatilag bármilyen felsorolás, történeti áttekintés, összefoglalás, adatelemzés megjelenítése feldobható infografikával.
Tartalom
A vizuális megjelenés és a tipográfia mellett természetesen a kiadványok tartalma is lényeges része a kiadványoknak. A jól megírt tartalom az olvasók számára releváns, fontos vagy éppen szórakoztató kell hogy legyen. A szórólapok marketing szövegének és a márkamagazinok natív tartalmának előállításában egyaránt ügyfeleink rendelkezésére állunk.
A kiadványtervezés lépései
Előkészítés
Felállítjuk a projekt csapatot, valamint felmérjük a pontos igényeket a kiadvánnyal kapcsolatban. Meghatározzuk a projekt fő sarokpontjait és közösen meghatározzuk a határidőket.
Kilövés
Terjedelmesebb kiadványok (katalógusok, márkamagazinok, céges brosúrák, éves jelentések) esetén egy tartalmi összefoglalót készítünk. Majd kialakítjuk a kiadvány tartalmi egységeit, sorrendjét, felépítését.
Borító tervezés
Vitathatatlanul a legizgalmasabb rész a borító tervezése, kialakítása. Egy borító sok esetben igazi mestermunka, a művészet és a kreativitás találkozása. Büszkék vagyunk arra, hogy számos prémium márka és irodalmi alkotás megjelenését segíthettük borítóterveinkkel.
Layout tervezés
Itt a kép és szöveg aránya, valamint az arculati keretek határozzák meg az oldalak design tervezését. A borítótervezéssel kezdődött izgalmas alkotófolyamat tovább folytatódik, ahogy a belső layout oldalról oldalra láthatóvá válik.
Lektorálás
A nyelvi lektoroké a főszerep, hogy a végeredmény tördelési és stilisztikai hibáktól mentes minőségi tartalom legyen. Amennyiben több nyelvű kiadványról van szó, az operátorok elkészítik a nyelvi mutációkat és azokat is kiküldjük.
Nyomdai előkészítés
A jóváhagyott layout tervek képanyagait részletesen kidolgozzuk és a lehető legmagasabb minőségben előállítjuk. A nyomdai specifikáció alapján elkészítjük a nyomdai fájlokat és átadjuk őket a nyomdának.
Díjaink

2x Arany Effie Awards

2× Ezüst Effie Awards

1x Aranypenge

4x Aranyrajzszög

1x Ezüst Delfin, Cannes

2x Arany Hipnózis
KM blog
Rendezett káosz: a maximalista design
A maximalizmus egy rendkívül személyes és karakteres megközelítés, amely a merészség, a kreativitás és a harsány, emlékezetes vizualitás iránti igényt fejezi ki.
Így könnyű figyelmet kapni – a 8 legnépszerűbb infografika típus
Az emberek vágynak az érdekes tartalmakra, de a túl sok információ elől viszont már menekülnek. A jó hír, hogy minden tartalom érdekessé tehető, ha megfelelő formában tálaljuk őket.
A jó webdesign tervezés 10 alapelve
A legtöbb potenciális vásárló, mielőtt döntést hoz, meglátogatja a márkák és vállalkozások mögött álló honlapokat…
Korábbi kiadványtervezés projektjeink
Márkamagazin, éves jelentés, műsorfüzet
Berlinale Magazin T-Systems Jövőkép márkamagazin Herend Herald Opera magazin OBA MKB Bank Opera műsorkalendáriumCéges brosúra, katalógus
Óbuda Group Jankovits Engineering brosúra Mikropakk Fővárosi Vízművek Euroskill Partner brosúra Térváz kiadványHELLO, FEJLESZTENÉD A MÁRKÁD?