A márkázás arra szolgál, hogy a fogyasztók úgy érezzék az adott márka az egyedüli termék/szolgáltatás, amely választ ad az igényeikre. A márka ígéret, a márkázás pedig az a folyamat, amelyben kialakítjuk, hogy milyen ígéretet tesz az adott márka a piacnak.
Minden márka egy képet hív elő a fogyasztók fejében. Azt sugallja, hogy a mi cégünk/márkánk valamiben más, mint a többi, valamiért többet ér az általa gyártott termék, mint a „polcon lévő” többi.
Az első és legfontosabb dolog a márkaépítés folyamatában annak azonosítása, hogy mi az a fogyasztói igény, amit képesek vagyunk kiszolgálni – mire ad választ a márkánk. Ha ezt meghatároztuk meg kell fogalmazni, hogyan válaszolja meg a márka a problémát, majd pedig azt, mit visz magával a fogyasztó a termékkel való találkozás után.
Az Entrepreneur és egy kaliforniai kutatóintézet, a The Values Institute at DGWB nemrég készített közös felmérése öt tényező – vállalati teljesítmény, törődés (ügyfelekkel, munkavállalókkal és a társadalommal), állandóság, őszinteség, kapcsolat – alapján vizsgálta, hogy mi befolyásolja leginkább az emberek márkába vetett bizalmát. Az eredmény azt mutatja, hogy a fogyasztók többsége abban a márkában bízik leginkább, amely érzelmi reakciót vált ki belőle az önmagáról sugárzott képpel.
We live brands
Fennállásunk óta több mint 200 hazai és nemzetközi márkán dolgoztunk. Célkitűzésünk, hogy sikeressé tegyük ügyfeleink márkáját. Bár különbség van egy már felépített, bevezetett márka és egy teljesen új alapokról induló márkafejlesztés között, de alapvetően minden esetben arra fókuszálunk, hogy a célcsoport márkaélményként élje meg az adott márkával való kapcsolatát.
Díjaink
2× Arany Effie Awards
2× Ezüst Effie Awards
1× Aranypenge
4× Aranyrajzszög
1× Ezüst Delfin / Cannes
1x Hipnózis
Esettanulmányok
KM blog
Az arculattervezés folyamata 10 lépésben
Az arculattervezés egy összetett folyamat, aminek köszönhetően a márkánk professzionálisan jelenik meg és kap figyelmet a piacon. 10 egyszerű lépésben mutatjuk be, mire kell figyelni.
Hogyan építsünk márkát? A 7 legfontosabb szabály, amit a nagy márkák szem előtt tartanak
Denis Lee John nagyvállalati márkaguru, a Sony korábbi alelnökének, márkastratégájának gondolataiból merítettünk
Logók és színek – mit érdemes figyelembe venni a logók színválasztásakor?
Az alábbiakban összefoglaltuk mit üzennek a legfontosabb alapszínek, mikor és milyen márkák esetében érdemes használni őket.
Projektek
HELLO, FEJLESZTENÉD A MÁRKÁD?