ÖRT új honlap

ÖRT webdesign desktop

A reklámtevékenység önszabályozása egy rendszer, melynek segítségével a reklámipar rendet tart maga körül. Az önszabályozás a reklámszakma megoldása arra, hogy részletes törvényi szabályozás helyett inkább együttműködés útján kezeljék a kereskedelmi célú kommunikációval kapcsolatos kérdéseket. Az önszabályozás a törvények mellett, azokat kiegészítve működik. Az ÖRT tevékenységének szélesedésével szükségessé vált, hogy az alap-arculati elemek megtartása mellett a bővülő kommunikációt egységes arculati elemek alkalmazásával folytassák. A szakmai egység mellett az ÖRT fontos filozófiája a frissesség. Fontos üzenetük, hogy bár tevékenységüket szigorú normákhoz kötik, azonban ezt a tevékenységet nyitottan, az európai és hazai minták alapján teszik. Az arculat frissítése mellett egy olyan modern honlapot […]

Tovább →


SkyLine Residence

Skyline webdesign

Az ingatlanfejlesztési projekt alapkoncepcióját az elképesztő természeti adottságok és a modern építészet összehangolásának igénye adta. A megunhatatlan panoráma, egy szinte érintetlen erdő a város közepén és egy belső magánúttal elválasztott telekpáros – a Skyline Residence építőkövei. A Skyline Residence mintha megannyi ellentétet oldana fel; egyszerre közvetíti luxust és a fiatalos életérzést, ötvözi a pezsgő városi létet és a harmonikus zöld környezetet, átgondoltan hangolja össze a lakóparki lakásokat az intimitással. A branding folyamatban az alapoktól kezdhettük a munkát, a márkaelemek (név, arculat) a projekt sajátosságait tükrözik.

Tovább →


Fiastyúk Udvarház

Fiastyúk arculattervezés

A Fiastyúk udvarház azokat szólítja meg, akik szeretik a nyugalmat, a vidéki-farm hangulatot. A Székesfehérvártól nem messze található étterem a kellemesen dombos, lankás környezetével, remek lehetőség a bringázás, kirándulás szerelmeseinek a feltöltődésre. Étterme a hagyományos konyha kedvelőinek remek választás, hiszen minőségi alapanyagokból, helyben termelt hozzávalókból, mindig az idénynek megfelelő menüválasztékkal várja vendégeit. A logó kialakításánál fontos szempont volt, hogy visszaadja a vidéki patinás hangulatot, ugyanakkor továbbvihető legyen a különböző helyben készült termékek címkézésére is.

Tovább →


Virághegyi Pincészet arculat

Arculattervezés: a Virághegyi Pincészet boroscímkéi

Több éve gondozzuk a szekszárdi Virághegyi bor – Németh család pincészete – boroscímkéit, amely izgalmas tervezői feladat, hogy szépet és egyedit alkossunk összehangolva a portfólió megjelenésével. A pincészet 2000. óta van jelen a magyar borok világában és családi alapokon nyugszik, nagypapától a gyerekekig, mindenki a bor szolgálatában áll. A borfeldolgozás egy része saválló tartályokban történik, de a pincészethez tartozik a Bezerédj család történelmi pincéje is, ahol fahordós érlelés történik. A pince eredetileg 1842-ben épült, amelyet 2006-2007-ban újítottak fel. Szőlőültetvényeik területe megközelíti a 20 ha-t, melyből 15 ha új telepítés. Tőkéiken kékfrankos, merlot, cabernet sauvignon, chardonnay és zöldveltelini fürtöket érlelnek a […]

Tovább →


Óbuda Group

Az Óbuda Group Magyarország egyik piacvezető tervező, mérnöki szolgáltató, projektmenedzsment vállalata. 170 mérnökből álló csapat, 28 év tapasztalat, óriási beruházások, 11 országban jelenlét. Új arculat, honlap, image kiadvány, és számos kisebb – nagyobb kommunikációs anyag megvalósításán vagyunk túl. Precizitás, pontosság, kiszámíthatóság – igazi mérnöki erények, ezekkel azonban nekünk is fel kellett vérteznünk magunkat ahhoz, hogy sikeresen tudjuk zárni ezeket a projekteket. A 2015 óta tartó együttműködés a mai napig tart, a kezdeti zökkenők után, egyre gördülékenyebb munkafolyamatokról beszélhetünk.

Tovább →


Miskolci Egyetem

Arculattervezés: a Miskolci Egyetem borítéka és levélpapírja

A Miskolci Egyetem olyan egyedülálló intézmény, amely arra hivatott, hogy több évtizedes kitartó munkájának köszönhetően igazi universitas, az értelmiség utánpótlásbázisa, az Észak-Magyarországi régiónak szellemi tudásközpontja legyen. Az egyetem komoly energiát fordított arra, hogy a nemzetközi megmérettetésben is kiemelkedő létesítmény jól megkülönböztethető és célkitűzéseivel harmonizáló arculattal jelenjék meg. Ennek kialakítására kértek fel minket, amely számunkra izgalmas, sokrétű és nagyon fegyelmezett munkát jelentett. A munka eredményeként elkészült a Miskolci Egyetem Arculati Kézikönyv, amelynek elsődleges célja, hogy vizuálisan is erősítse mindazon értékeket, amelyeket az intézmény képvisel: hagyományt, jövőorientáltságot, tudást, megismerést, közösséget, eredetiséget, világra nyitott szemléletmódot. Korábban már volt oktatási intézményhez kapcsolódó arculatfejlesztési tapasztalatunk […]

Tovább →


Jankovits arculat

Jankovits rebranding megjelenése az arculatban

25 év nagy idő, egy cég életében különösen. Ilyenkor érzik sokan azt, hogy “kinőtték magukat”, ideje újradefiniálni piaci pozíciójukat, márkájukat, kommunikációjukat. A Jankovits Hidraulika Kft. 1997-ben első magyar tulajdonú cégként nyitotta meg kapuit a Győri Ipari Parkban. Az alapító, Jankovits István azóta 2 alkalommal nyerte el az év vállalkozója díjat. A kezdetben hidraulikus gépek javításával foglalkozó cég, mára a gépgyártás, automatizálás, valamint kereskedelem terén is komoly eredményeket tud felmutatni. A 2017-es nettó árbevételük pedig 1,3 milliárd Ft felett volt. Mivel a cég szolgáltatási köre a kezdetekhez képest jelentősen bővült, így elengedhetetlenné vált a rebranding. Milyen is egy mai, modern, piaci […]

Tovább →


Hamar arculat

Hamar arculattervezés: kisarculat kialakítása

Ha valaki már hallott a GTD-ről, akkor nyilván Hamar Domonkos (Hamar Productivity Consulting) neve is ismert számára, hiszen ő hozta be Magyarországra David Allen amerikai produktivitás szakértő módzserét a “stresszmentes hatékonyság művészetét”. Feladatunk a logo tevezésével kezdődött , majd egy kisarculat kialakításával folytatódott és végül a honlap dizájn és fejlesztés munkáival fejeződött be. Sikerült egy nagyon karakteres, egyedi megjelenést kialakítani, amelyre a mai napig sokan felkapják a fejüket, illetve Domonkos referencia szövegében is érdekes dologra bukkanhat az olvasó ezzel kapcsolatban.

Tovább →


Zone

Ügynökségünk készíti a Zalaegerszegen épülő egyedülálló járműipari tesztpálya arculatfejlesztését. A projekt névadáson, a logón, az irodai arculaton túl egy teljes kommunikációs arculat kialakítása a cél. Közép-Európa egyik legnagyobb ilyen jellegű beruházásaként olyan központ épül benzinkutakkal, szállodával és egyéb kiszolgáló létesítményekkel, amelyek lehetővé teszik, hogy akár hetekre, hónapokra ide költözve a térség országaiban működő járműgyártók tesztelhessék autóikat. Zalaegerszeg 250 hektáros területet biztosít az északi ipari parkjában, illetve 3,1 milliárd forintot fordít az előkészületekre a rendelkezésre álló területi operatív program forrásaiból. A pályán egyebek mellett önjáró, tehát vezető nélküli autókat tesztelnek majd mesterséges körülmények között. A kormány 35 milliárd forintot biztosít állami forrásból az […]

Tovább →