Francia évad imagekampány ’20-21

Opera imagekampány plakáttervezés - Carmen

A Francia évad imagekampány ’20-21 elsődleges célja, az új évad tematikájának megidézése volt. A kreatívokon keresztül francia hangulatokat, impressziókat jelenítettünk meg. A plakátokon felvillanó pillanatok jól felismerhető francia életérzésekhez, témákhoz, helyszínekhez kapcsolónak, mint például kávéház, Párizs, Riviéra, Loire-mente, Provence, Eiffel (és Műhelyház), hanyag elegancia, életvidámság, szexepil, tavasz, szerelem, szépség, szomorúság… tegnap beszökött az ősz, elmúlás, Párizs az én Bakonyom, Bohémélet, Montmartre, festők, Szajna… A háttérben azonban elengedhetetlen volt, hogy magyar tájak és nevezetességek tűnjenek fel, elsősorban a belvárosi látványosságokra koncentrálva, hiszen főleg városi hangulatokról van szó. Persze egy-egy kreatív erejéig beleférhetett a koncepcióba a vidéki kastély, a hangulatos présház, és […]


Vezesd karriered új utakra!

A plakátkampány a budapesti fejlesztőmérnököket szólította meg. A budapesti kompetencia központban zajló kormánytechnológiai fejlesztések meghatározóak a gépjárműiparban, hiszen 10-ből 9 prémium osztályú autó a thyssenkrupp termékeivel készül. A thyssenkrupp konszern 158 000 munkavállalóval közel 80 országban van jelen, és évi 43 milliós forgalmat realizál. A gépjárműipar, a logisztika, a gyártechnológia, az acélgyártás, a liftgyártás területén és számos egyéb ágazatban tevékenykedik.