Fiastyúk Udvarház

Fiastyúk arculattervezés

A Fiastyúk udvarház azokat szólítja meg, akik szeretik a nyugalmat, a vidéki-farm hangulatot. A Székesfehérvártól nem messze található étterem a kellemesen dombos, lankás környezetével, remek lehetőség a bringázás, kirándulás szerelmeseinek a feltöltődésre. Étterme a hagyományos konyha kedvelőinek remek választás, hiszen minőségi alapanyagokból, helyben termelt hozzávalókból, mindig az idénynek megfelelő menüválasztékkal várja vendégeit. A logó kialakításánál fontos szempont volt, hogy visszaadja a vidéki patinás hangulatot, ugyanakkor továbbvihető legyen a különböző helyben készült termékek címkézésére is.

Tovább →


Opera premierek

Opera branding: premier-kreatívok

A Magyar Állami Operaház kommunikációs arculatépítésének egyik leglátványosabb része a premier-kreatívok megtervezése. A plakátokra meghatározott struktúrában kerül fel a logó, illetve minden szöveges elem. Ezek következetes használata könnyíti meg az „operabrand” beazonosítását. Majd a képi kreatívok adnak bizonyos impressziót, szimbolikus utalást a darabra, vagy előképet mutatnak a színpadon megjelenő látványról. Hivatottak kifejezni a mű mondanivalóját, stílusát is. Számos mutáció készül az elfogadott „alapkreatívból”, mind az online-, mind az offline médiumokhoz. Évadonként 22-28 premier van, ezért nagyon fontos, hogy a képi világ ne ismétlődjön, mindíg új megoldásokat használjunk. Nagy öröm számunkra, hogy ezekből a munkákból egy nagyobb válogatás bekerülhetett a Szépművészeti […]

Tovább →


Miskolci Egyetem

A Miskolci Egyetem arculattervezése során készült névjegyek

A Miskolci Egyetem olyan egyedülálló intézmény, amely arra hivatott, hogy több évtizedes kitartó munkájának köszönhetően igazi universitas, az értelmiség utánpótlásbázisa, az Észak-Magyarországi régiónak szellemi tudásközpontja legyen. Az egyetem komoly energiát fordított arra, hogy a nemzetközi megmérettetésben is kiemelkedő létesítmény jól megkülönböztethető és célkitűzéseivel harmonizáló arculattal jelenjék meg. Ennek kialakítására kértek fel minket, amely számunkra izgalmas, sokrétű és nagyon fegyelmezett munkát jelentett. A munka eredményeként elkészült a Miskolci Egyetem Arculati Kézikönyv, amelynek elsődleges célja, hogy vizuálisan is erősítse mindazon értékeket, amelyeket az intézmény képvisel: hagyományt, jövőorientáltságot, tudást, megismerést, közösséget, eredetiséget, világra nyitott szemléletmódot. Korábban már volt oktatási intézményhez kapcsolódó arculatfejlesztési tapasztalatunk […]

Tovább →


Jankovits arculat

Jankovits rebranding megjelenése az arculatban

25 év nagy idő, egy cég életében különösen. Ilyenkor érzik sokan azt, hogy “kinőtték magukat”, ideje újradefiniálni piaci pozíciójukat, márkájukat, kommunikációjukat. A Jankovits Hidraulika Kft. 1997-ben első magyar tulajdonú cégként nyitotta meg kapuit a Győri Ipari Parkban. Az alapító, Jankovits István azóta 2 alkalommal nyerte el az év vállalkozója díjat. A kezdetben hidraulikus gépek javításával foglalkozó cég, mára a gépgyártás, automatizálás, valamint kereskedelem terén is komoly eredményeket tud felmutatni. A 2017-es nettó árbevételük pedig 1,3 milliárd Ft felett volt. Mivel a cég szolgáltatási köre a kezdetekhez képest jelentősen bővült, így elengedhetetlenné vált a rebranding. Milyen is egy mai, modern, piaci […]

Tovább →


Térváz

Térváz arculattervezés elemei

A Térváz Kft. 1981-ben alakult, folyamatos fejlődésének köszönhetően 1997-től működik Térváz Építőipari Kft. néven kezdetben kiskunhalasi központtal, majd 2006-ban Budapesten is telephelyet nyitottak. Fő szolgáltatási területek a generálkivitelezési munkák előkészítése és projektmenedzselése. A csarnokspecialista cég 2014-ben keresett meg bennünket arculatváltási igényükkel. Modern, lendületes a vállalkozás profiljához méltó és működési területét magába foglaló új logót és arculatot álmodtak meg, melyet a Kreatív Műhely grafikusai valósítottak meg. A kisarculati elemek között elkészült az irodai arculat frissítése az olyan napi üzleti eszközök arculati frissítése, mint a névjegykártya, boríték és levélpapír design. Ma már egyetlen vállalkozás sem nélkülözheti a megfelelő e-mail aláírást, így a […]

Tovább →


MikroPakk

Mikropakk arculat és webdesign

„A művészet a tehetségből ered. A műanyag termékek: a Mikropakkból.” Szólt a Mikropakk Kft üzenete, amikor arra kérte ügynökségünket segítsük őket, hogy arculat tükrözze az innovációt és a fejlődést, melyet a piacvezető az évek során elért és tükrözze filozófiájukat: „Az innovációval megvalósuló magas értékteremtés.” A fröccsöntéssel, fröccsfúvással készült műanyag záróelemk és csomagolószerek gyártójaként a cég arculatának teljes megújításába kezdtünk. Az új arculat első elemeit a dolgozók és a partnerek 2017 május 2-án vehették kezükbe. Miközben készül a minimalista, letisztult desgin a Mikropakk Kft új weboldalához. Az arculatváltás bővelkedett klasszikus és különleges feladatokban is. Rendhagyó, különleges arcképes megjelenést kapott a névjegykártya, […]

Tovább →


Codebase arculat

Codebase arculat

“Szomszédok” voltunk még annak idején a Tímár utcai irodaházban. Sokáig csak köszöntünk egymásnak a folyosókon, aztán munkakapcsolat lett belőle miután kiderült ki és mivel foglalkozik. Logóval és irodai arculat kialakításával kezdtünk, majd a honlapjaikhoz (Codebase termékek, szolgáltatások) készítettünk dizájnt. A fejlesztést természetesen, mint programokat, alkalmazásokat készítő cég ők végezték. Igen céltudatosan, határozott “üzleti” szempontok szerint fogalmazták meg a briefet, amely nekünk mint kreatív ügynökség nagy segítséget és pontos találatot jelentett. Az elmúlt években főleg kiállítási standok tervezésével bíznak meg minket, ahol kiválóan tudjuk alkalmazni a korábban kialakított arculati, vizuális elemeket.

Tovább →


MÜPA kampány

Müpa márkaépítés

Életünk egyik legizgalmasabb állomása volt a Müpa image kampányainak megtervezése. Mikor 2005 őszén a Művészetek Palotája meghívásos tendert írt ki a a pályázók részére már ekkor világos volt, hogy nem egy egyszerű grafikai feladatról van szó – nemcsak az intézmény kiemelt kulturális szerepe miatt, hanem a kommunikáció igen sokrétű tagozódása miatt is. Ennek a komplexitásnak volt része a kezdetektől 5 éven keresztül tartó image kommunikáció, ahol aktuálisan egy markáns üzenet határozta meg a kommunkációs irányt és építette a Müpa brand-et. A fekete/sárga világ köztudatba beégetésében a kommunikációs arculat mellett az image anyagok komoly szerepet játszottak. Egyszerű, letisztult minimál dizájn, erős […]

Tovább →


Kolping

Kolping arculattervezés

Nyílt tendert hirdetett az alsópáhoki Kolping Hotel Spa & Family Resort 2014 májusában új arculatának kialakítására. Nyílt tenderen általában nem szoktunk indulni, de egy ajánlást követően ügynökségünket közvetlenül is megkeresték. Korábban soha nem hallottunk felőlük, így nem csoda, hogy első személyes találkozásunkkor a helyszínen “leesett az állunk” attól, amit láttunk. 4 étterem, több lakóépület, földalatti közlekedők, rengeteg programhelyszín… Elsőre nem mindig könnyű a 10 hektáros területükön/parkjukban eligazodni, ezért az egyik legfontosabb kommunikációs médiumuk a részletes Hoteltérkép, hogy mindenki “hazataláljon”. Szóval indultunk a tenderen és győztünk. T. Gergely art direktorunkat rögtön vendégül is látták családostól, hogy közvetlen élményt és tapasztalatot szerezzen […]

Tovább →