Fiastyúk Udvarház

Fiastyúk Udvarház csomagolástervezés lekvár

A Fiastyúk udvarház azokat szólítja meg, akik szeretik a nyugalmat, a vidéki-farm hangulatot. A Székesfehérvártól nem messze található étterem a kellemesen dombos, lankás környezetével, remek lehetőség a bringázás, kirándulás szerelmeseinek a feltöltődésre. Étterme a hagyományos konyha kedvelőinek remek választás, hiszen minőségi alapanyagokból, helyben termelt hozzávalókból, mindig az idénynek megfelelő menüválasztékkal várja vendégeit. A logó kialakításánál fontos szempont volt, hogy visszaadja a vidéki patinás hangulatot, ugyanakkor továbbvihető legyen a különböző helyben készült termékek címkézésére is.

Tovább →


Opera plakátok a Szépművészeti Múzeumban

Opera branding: premier-kreatívok

A Magyar Állami Operaház kommunikációs arculatépítésének egyik leglátványosabb része a premier-kreatívok megtervezése. A plakátok tervezésekor meghatározott struktúrában kerül fel a logó, illetve minden szöveges elem. Ezek következetes használata könnyíti meg az „operabrand” beazonosítását. Majd a képi kreatívok adnak bizonyos impressziót, szimbolikus utalást a darabra, vagy előképet mutatnak a színpadon megjelenő látványról. Hivatottak kifejezni a mű mondanivalóját, stílusát is. Számos mutáció készül az elfogadott „alapkreatívból”, mind az online-, mind az offline médiumokhoz. Évadonként 22-28 premier van, ezért nagyon fontos, hogy a képi világ ne ismétlődjön, mindíg új megoldásokat használjunk. Nagy öröm számunkra, hogy ezekből a munkákból egy nagyobb válogatás bekerülhetett a […]

Tovább →


Miskolci Egyetem

A Miskolci Egyetem arculattervezése során készült névjegyek

A Miskolci Egyetem olyan egyedülálló intézmény, amely arra hivatott, hogy több évtizedes kitartó munkájának köszönhetően igazi universitas, az értelmiség utánpótlásbázisa, az Észak-Magyarországi régiónak szellemi tudásközpontja legyen. Az egyetem komoly energiát fordított arra, hogy a nemzetközi megmérettetésben is kiemelkedő létesítmény jól megkülönböztethető és célkitűzéseivel harmonizáló arculattal jelenjék meg. Ennek kialakítására kértek fel minket, amely számunkra izgalmas, sokrétű és nagyon fegyelmezett munkát jelentett. A munka eredményeként elkészült a Miskolci Egyetem Arculati Kézikönyv, amelynek elsődleges célja, hogy vizuálisan is erősítse mindazon értékeket, amelyeket az intézmény képvisel: hagyományt, jövőorientáltságot, tudást, megismerést, közösséget, eredetiséget, világra nyitott szemléletmódot. Korábban már volt oktatási intézményhez kapcsolódó arculatfejlesztési tapasztalatunk […]

Tovább →


Jankovits arculat

Arculattervezés Jankovits Engineering

25 év nagy idő, egy cég életében különösen. Ilyenkor érzik sokan azt, hogy “kinőtték magukat”, ideje újradefiniálni piaci pozíciójukat, márkájukat, kommunikációjukat. A Jankovits Hidraulika Kft. 1997-ben első magyar tulajdonú cégként nyitotta meg kapuit a Győri Ipari Parkban. Az alapító, Jankovits István azóta 2 alkalommal nyerte el az év vállalkozója díjat. A kezdetben hidraulikus gépek javításával foglalkozó cég, mára a gépgyártás, automatizálás, valamint kereskedelem terén is komoly eredményeket tud felmutatni. A 2017-es nettó árbevételük pedig 1,3 milliárd Ft felett volt. Mivel a cég szolgáltatási köre a kezdetekhez képest jelentősen bővült, így elengedhetetlenné vált a rebranding. Milyen is egy mai, modern, piaci […]

Tovább →


Térváz

Térváz arculattervezés elemei

A Térváz Kft. 1981-ben alakult, folyamatos fejlődésének köszönhetően 1997-től működik Térváz Építőipari Kft. néven kezdetben kiskunhalasi központtal, majd 2006-ban Budapesten is telephelyet nyitottak. Fő szolgáltatási területek a generálkivitelezési munkák előkészítése és projektmenedzselése. A csarnokspecialista cég 2014-ben keresett meg bennünket arculatváltási igényükkel. Modern, lendületes a vállalkozás profiljához méltó és működési területét magába foglaló új logót és arculatot álmodtak meg, melyet a Kreatív Műhely grafikusai valósítottak meg. A kisarculati elemek között elkészült az irodai arculat frissítése az olyan napi üzleti eszközök arculati frissítése, mint a névjegykártya, boríték és levélpapír design. Ma már egyetlen vállalkozás sem nélkülözheti a megfelelő e-mail aláírást, így a […]

Tovább →


MikroPakk arculattervezés

Mikropakk arculat és webdesign

A fröccsöntéssel, fröccsfúvással készült műanyag záróelemek és csomagolószerek gyártójaként a cég márkafejlesztésének első állomása az arculattervezés volt. „A művészet a tehetségből ered. A műanyag termékek: a Mikropakkból.” Szólt a Mikropakk Kft üzenete, amikor arra kérte ügynökségünket segítsük őket, hogy arculat tükrözze az innovációt és a fejlődést, melyet a piacvezető az évek során elért és tükrözze filozófiájukat: „Az innovációval megvalósuló magas értékteremtés.” Az arculatváltás bővelkedett klasszikus és különleges feladatokban is. Rendhagyó, különleges arcképes megjelenést kapott a névjegykártya, friss logó díszíti a céges autókat és senki se lepődjön meg, ha egyszer csak a Balaton partján állva a csodálatos Mikropakk designban tündöklő virorlás […]

Tovább →


Codebase arculat

Codebase arculat

“Szomszédok” voltunk még annak idején a Tímár utcai irodaházban. Sokáig csak köszöntünk egymásnak a folyosókon, aztán munkakapcsolat lett belőle miután kiderült ki és mivel foglalkozik. Logóval és irodai arculat kialakításával kezdtünk, majd a honlapjaikhoz (Codebase termékek, szolgáltatások) készítettünk dizájnt. A fejlesztést természetesen, mint programokat, alkalmazásokat készítő cég ők végezték. Igen céltudatosan, határozott “üzleti” szempontok szerint fogalmazták meg a briefet, amely nekünk mint kreatív ügynökség nagy segítséget és pontos találatot jelentett. Az elmúlt években főleg kiállítási standok tervezésével bíznak meg minket, ahol kiválóan tudjuk alkalmazni a korábban kialakított arculati, vizuális elemeket.

Tovább →


MÜPA kampány

Müpa imidzskampány Ínyenceknek plakátterv

Életünk egyik legizgalmasabb állomása volt a Müpa image kampányainak megtervezése. Mikor 2005 őszén a Művészetek Palotája meghívásos tendert írt ki a a pályázók részére már ekkor világos volt, hogy nem egy egyszerű grafikai feladatról van szó – nemcsak az intézmény kiemelt kulturális szerepe miatt, hanem a kommunikáció igen sokrétű tagozódása miatt is. Ennek a komplexitásnak volt része a kezdetektől 5 éven keresztül tartó image kommunikáció, ahol aktuálisan egy markáns üzenet határozta meg a kommunkációs irányt és építette a Müpa brand-et. A fekete/sárga világ köztudatba beégetésében a kommunikációs arculat mellett az image anyagok komoly szerepet játszottak. Egyszerű, letisztult minimál dizájn, erős […]

Tovább →