1200x764px Mt Kmweb

Mítosz és történelem – Opera új évad 2022/23

Mítosz & történelem címmel hirdette meg 2022/2023-as tematikus évadát a Magyar Állami Operaház. Két helyszínen több mint 500 különféle méretű és jellegű színházi előadást és foglalkozást, 53 féle repertoárdarab mellett 16 kisebb-nagyobb bemutatót, köztük 7 egész estés, nagytermi produkciót (operát és balettet) tűz műsorára 139. évadában az OPERA. A mítoszok és a történelem egymásra épülő, oda-vissza […]


Ujranyitas Image 1200x764px Mt Kmweb3

Opera – Újranyitás

2022. március 12-én gálakoncerttel, a következő két napon pedig Erkel Hunyadi László című operájának ősváltozatával, valamint MacMillan Mayerling című balettjével ünnepelte az OPERA, hogy csaknem öt év után ismét felgördülhet a függöny a felújított Andrássy úti Ybl palotában. A nagyközönség március 15-től látogatói túrákon is megismerkedhet a felújított Operaházzal.


Cziffra100 – arculat és kampány

A hazai és nemzetközi zenei élet 2021-ben a Cziffra100 programsorozattal Cziffra György világhírű zongoraművész emléke előtt tiszteleg, akinek születése 100. évfordulója alkalmából a 2021. február és 2022. május közötti időszakot a kormány Cziffra György-emlékévvé nyilvánította, az UNESCO pedig felvette a közösen ünnepelt évfordulók sorába. 2021-ben Cziffra100 elnevezésű programsorozattal készül a magyar és nemzetközi zenei élet. […]


GYFZ arculattervezes, új arculat

GYFZ új arculat

A Győri Filharmonikus Zenekar számára készített új arculat a város, a zene és a közösség összefonódására épül. Az animált logó koncepció inspirációja a zene-víz- játék „trió” volt: egy vízzel teli membrán alá hangforrást helyeztünk (a felvételen a GYFZ egyik előadása szólt), így a koncertet vizualizáltuk játékos módon, a zenekar szlogenjét („Mindenki játszik”) megtartva, a víz […]


Opera imagekampány plakáttervezés - Carmen

Francia évad imagekampány ’20-21

A Francia évad imagekampány ’20-21 elsődleges célja, az új évad tematikájának megidézése volt. A kreatívokon keresztül francia hangulatokat, impressziókat jelenítettünk meg. A plakátokon felvillanó pillanatok jól felismerhető francia életérzésekhez, témákhoz, helyszínekhez kapcsolónak, mint például kávéház, Párizs, Riviéra, Loire-mente, Provence, Eiffel (és Műhelyház), hanyag elegancia, életvidámság, szexepil, tavasz, szerelem, szépség, szomorúság… tegnap beszökött az ősz, elmúlás, […]


Opera kampány ’19/20

Az Opera évadkampányát mindig nagy várakozás előzi meg, hiszen a korábbi, szakmai díjakkal is jutalmazott kampányokhoz méltó, újszerű ugyanakkor releváns kreatív megoldásokban kell gondolkoznunk. Az ügynökségünk feladata az volt, hogy úgy jelenítsük meg a keresztény értékeket, eszméket a plakátokon, hogy a hangsúly a premierekről se tolódjon el. Operák esetében a librettó, míg a baletteknél a […]


Vörösmarty Színház évadkampány 2019/20

Vörösmarty plakátok

A plakátok a Vörösmarty Színház 5 premierből álló évadkampányára készültek. A megjelenített darabok  a főszereplők portréfotóin karakteresen elhelyezett idézetekkel hívják fel a figyelmet a közelgő évadra.  A kampányplakátok jobb oldalán az arcok teljes mértékben látszódnak, míg a bal oldalon az adott darab, illetve az adott hős története jelenik meg egy-egy kulcsmondatban. A fekete háttér, a […]


Vezesd karriered új utakra!

A plakátkampány a budapesti fejlesztőmérnököket szólította meg. A budapesti kompetencia központban zajló kormánytechnológiai fejlesztések meghatározóak a gépjárműiparban, hiszen 10-ből 9 prémium osztályú autó a thyssenkrupp termékeivel készül. A thyssenkrupp konszern 158 000 munkavállalóval közel 80 országban van jelen, és évi 43 milliós forgalmat realizál. A gépjárműipar, a logisztika, a gyártechnológia, az acélgyártás, a liftgyártás területén […]