Cziffra100 – arculat és kampány

A hazai és nemzetközi zenei élet 2021-ben a Cziffra100 programsorozattal Cziffra György világhírű zongoraművész emléke előtt tiszteleg, akinek születése 100. évfordulója alkalmából a 2021. február és 2022. május közötti időszakot a kormány Cziffra György-emlékévvé nyilvánította, az UNESCO pedig felvette a közösen ünnepelt évfordulók sorába. 2021-ben Cziffra100 elnevezésű programsorozattal készül a magyar és nemzetközi zenei élet. A magyar kormány Cziffra György-emlékévvé nyilvánította a 2021. február és 2022. május közötti időszakot, ráadásul az UNESCO pedig felvette a közösen ünnepelt évfordulók sorába. Az emlékévet hagyományosan a Cziffra Fesztivál nyitja februárban budapesti koncertjeivel, majd ezt követően 2022. májusáig folytatódnak a programok.


GYFZ új arculat

GYFZ arculattervezes, új arculat

A Győri Filharmonikus Zenekar számára készített új arculat a város, a zene és a közösség összefonódására épül. Az animált logó koncepció inspirációja a zene-víz- játék „trió” volt: egy vízzel teli membrán alá hangforrást helyeztünk (a felvételen a GYFZ egyik előadása szólt), így a koncertet vizualizáltuk játékos módon, a zenekar szlogenjét („Mindenki játszik”) megtartva, a víz segítségével. Hiszen Győr a találkozások városa a folyók révén, a zene rezonanciája pedig mintákat rajzolt a felszínre, amely végül az emblémában öltött testet. A logók színvilágát a Rába felszínén visszatükröződő Radó szigeti fák képe és a belváros tornyainak korrodált rézfelületei inspirálták, megragadva ezzel a város […]


Francia évad imagekampány ’20-21

Opera imagekampány plakáttervezés - Carmen

A Francia évad imagekampány ’20-21 elsődleges célja, az új évad tematikájának megidézése volt. A kreatívokon keresztül francia hangulatokat, impressziókat jelenítettünk meg. A plakátokon felvillanó pillanatok jól felismerhető francia életérzésekhez, témákhoz, helyszínekhez kapcsolónak, mint például kávéház, Párizs, Riviéra, Loire-mente, Provence, Eiffel (és Műhelyház), hanyag elegancia, életvidámság, szexepil, tavasz, szerelem, szépség, szomorúság… tegnap beszökött az ősz, elmúlás, Párizs az én Bakonyom, Bohémélet, Montmartre, festők, Szajna… A háttérben azonban elengedhetetlen volt, hogy magyar tájak és nevezetességek tűnjenek fel, elsősorban a belvárosi látványosságokra koncentrálva, hiszen főleg városi hangulatokról van szó. Persze egy-egy kreatív erejéig beleférhetett a koncepcióba a vidéki kastély, a hangulatos présház, és […]


Opera kampány ’19/20

Az Opera évadkampányát mindig nagy várakozás előzi meg, hiszen a korábbi, szakmai díjakkal is jutalmazott kampányokhoz méltó, újszerű ugyanakkor releváns kreatív megoldásokban kell gondolkoznunk. Az ügynökségünk feladata az volt, hogy úgy jelenítsük meg a keresztény értékeket, eszméket a plakátokon, hogy a hangsúly a premierekről se tolódjon el. Operák esetében a librettó, míg a baletteknél a dramaturgok által felkutatott vagy alkotott vendégszövegek segítették a munkánkat. Utalások sokasága jellemző a vallásos képekre. Ebben a koncepcióban viszont nem a vallásos áhítatra, hanem a közvetített értékekre koncentrálunk. A képekkel felidézzük a darabot, a szimbólumokkal a vallást. A történettel, amit szövegesen is megerősítünk – mint […]


Vörösmarty plakátok

Vörösmarty Színház évadkampány 2019/20

A plakátok a Vörösmarty Színház 5 premierből álló évadkampányára készültek. A megjelenített darabok  a főszereplők portréfotóin karakteresen elhelyezett idézetekkel hívják fel a figyelmet a közelgő évadra.  A kampányplakátok jobb oldalán az arcok teljes mértékben látszódnak, míg a bal oldalon az adott darab, illetve az adott hős története jelenik meg egy-egy kulcsmondatban. A fekete háttér, a szuggesztív arcképek, a markáns tipográfia a fő eszközei ennek a koncepciónak. Minden egyes plakát egy történet, és minden történetnek, találkozásnak köszönhetően az előadás már az utcákon elkezdődik. Játék a kastélyban; Romeo és Júlia; Az a szép, fényes nap; Trianon; Mágnás Miska – ezek a nagyszínpadi […]


Vezesd karriered új utakra!

A plakátkampány a budapesti fejlesztőmérnököket szólította meg. A budapesti kompetencia központban zajló kormánytechnológiai fejlesztések meghatározóak a gépjárműiparban, hiszen 10-ből 9 prémium osztályú autó a thyssenkrupp termékeivel készül. A thyssenkrupp konszern 158 000 munkavállalóval közel 80 országban van jelen, és évi 43 milliós forgalmat realizál. A gépjárműipar, a logisztika, a gyártechnológia, az acélgyártás, a liftgyártás területén és számos egyéb ágazatban tevékenykedik.  


Opera New York-i kampány plakátok

Opera New York-i kampány építési háló tervezése

2018. október 30. és november 11. között a New York-i Koch Színházban és a Carnegie Hall-ban, három opera- és három balett előadással, valamint két gálaesttel képviselteti magát a Magyar Állami Operaház. Olyan ikonikus darabokat mutatnak be többek között, mint a Bánk bán, Sába királynője, míg a klasszikus és modern ballettet kedvelőiknek a Hattyúktava, Don Quixote, és LOL. A turné ügynökségünk által készített hirdetései, plakátjai a legnívósabb és legismertebb online és offline felületeken is megtalálhatóak, mint például a BBC Music Magazine, New York Times, CNN International, Playbill stb. Az eseményekre különböző méretű statikus és dinamikus bannereket, valamint egyedi meghívókat is alkotottunk, […]


Opera 2018-2019

Opera kampánytervezés

2018 márciusában újabb évadott hirdetett az Opera, amely 16 premiert, 60 repertoárdarabot, több száz kapcsolódó programot, gálaestet, hazai és külföldi turnét is magába foglal. Ahogy megszokhattuk az új évadot mindig nagyszabású imázskampány kíséri, amelyet  az “Ahol kinyílik a világ” és az “ElsőSorban” kampánytól eltérően idén a képgrafika ihletett. A játszóhelyek arculati színei (Operaház – vörös, Erkel Színház – türkiz, Eiffel Műhelyház – zöld) egyszerű geometriai formákkal hoznak létre letisztult, harmonikus és szimbolikus kompozíciókat, amelyekben már megjelenik a megújuló tipográfia friss  betűtípusa.


Vörösmarty 2018/19 plakátkampány

Vörösmarty Színház kampánytervezés

A plakátkampány a Vörösmarty Színház 2018/19 évadára készített Darabok koncepciót használta. A plakátokon a színészek fekete-fehér profil, félprofil portréi jelennek meg, melyeket különböző négyszögekre, formákra bontottuk. A különböző formákban a konkrét darabra jellemző jelenetek, helyszínek, tárgyak, színek láthatók, melyek összeépülnek az arc részeivel. Az egyszínű homogén háttér illeszkedik az előadáshoz, kiemeli az arc kifejező erejét. A “SzínDarabok” headline a színház következő évi változatos repertoárjára utal.