Francia évad imagekampány ’20-21

Opera imagekampány plakáttervezés - Carmen

A Francia évad imagekampány ’20-21 elsődleges célja, az új évad tematikájának megidézése volt. A kreatívokon keresztül francia hangulatokat, impressziókat jelenítettünk meg. A plakátokon felvillanó pillanatok jól felismerhető francia életérzésekhez, témákhoz, helyszínekhez kapcsolónak, mint például kávéház, Párizs, Riviéra, Loire-mente, Provence, Eiffel (és Műhelyház), hanyag elegancia, életvidámság, szexepil, tavasz, szerelem, szépség, szomorúság… tegnap beszökött az ősz, elmúlás, Párizs az én Bakonyom, Bohémélet, Montmartre, festők, Szajna… A háttérben azonban elengedhetetlen volt, hogy magyar tájak és nevezetességek tűnjenek fel, elsősorban a belvárosi látványosságokra koncentrálva, hiszen főleg városi hangulatokról van szó. Persze egy-egy kreatív erejéig beleférhetett a koncepcióba a vidéki kastély, a hangulatos présház, és […]


Opera kampány ’19/20

Az Opera évadkampányát mindig nagy várakozás előzi meg, hiszen a korábbi, szakmai díjakkal is jutalmazott kampányokhoz méltó, újszerű ugyanakkor releváns kreatív megoldásokban kell gondolkoznunk. Az ügynökségünk feladata az volt, hogy úgy jelenítsük meg a keresztény értékeket, eszméket a plakátokon, hogy a hangsúly a premierekről se tolódjon el. Operák esetében a librettó, míg a baletteknél a dramaturgok által felkutatott vagy alkotott vendégszövegek segítették a munkánkat. Utalások sokasága jellemző a vallásos képekre. Ebben a koncepcióban viszont nem a vallásos áhítatra, hanem a közvetített értékekre koncentrálunk. A képekkel felidézzük a darabot, a szimbólumokkal a vallást. A történettel, amit szövegesen is megerősítünk – mint […]


Vörösmarty plakátok

Vörösmarty Színház évadkampány 2019/20

A plakátok a Vörösmarty Színház 5 premierből álló évadkampányára készültek. A megjelenített darabok  a főszereplők portréfotóin karakteresen elhelyezett idézetekkel hívják fel a figyelmet a közelgő évadra.  A kampányplakátok jobb oldalán az arcok teljes mértékben látszódnak, míg a bal oldalon az adott darab, illetve az adott hős története jelenik meg egy-egy kulcsmondatban. A fekete háttér, a szuggesztív arcképek, a markáns tipográfia a fő eszközei ennek a koncepciónak. Minden egyes plakát egy történet, és minden történetnek, találkozásnak köszönhetően az előadás már az utcákon elkezdődik. Játék a kastélyban; Romeo és Júlia; Az a szép, fényes nap; Trianon; Mágnás Miska – ezek a nagyszínpadi […]


Vezesd karriered új utakra!

A plakátkampány a budapesti fejlesztőmérnököket szólította meg. A budapesti kompetencia központban zajló kormánytechnológiai fejlesztések meghatározóak a gépjárműiparban, hiszen 10-ből 9 prémium osztályú autó a thyssenkrupp termékeivel készül. A thyssenkrupp konszern 158 000 munkavállalóval közel 80 országban van jelen, és évi 43 milliós forgalmat realizál. A gépjárműipar, a logisztika, a gyártechnológia, az acélgyártás, a liftgyártás területén és számos egyéb ágazatban tevékenykedik.  


Opera New York-i kampány plakátok

Opera New York-i kampány építési háló tervezése

2018. október 30. és november 11. között a New York-i Koch Színházban és a Carnegie Hall-ban, három opera- és három balett előadással, valamint két gálaesttel képviselteti magát a Magyar Állami Operaház. Olyan ikonikus darabokat mutatnak be többek között, mint a Bánk bán, Sába királynője, míg a klasszikus és modern ballettet kedvelőiknek a Hattyúktava, Don Quixote, és LOL. A turné ügynökségünk által készített hirdetései, plakátjai a legnívósabb és legismertebb online és offline felületeken is megtalálhatóak, mint például a BBC Music Magazine, New York Times, CNN International, Playbill stb. Az eseményekre különböző méretű statikus és dinamikus bannereket, valamint egyedi meghívókat is alkotottunk, […]


Opera 2018-2019

Opera kampánytervezés

2018 márciusában újabb évadott hirdetett az Opera, amely 16 premiert, 60 repertoárdarabot, több száz kapcsolódó programot, gálaestet, hazai és külföldi turnét is magába foglal. Ahogy megszokhattuk az új évadot mindig nagyszabású imázskampány kíséri, amelyet  az “Ahol kinyílik a világ” és az “ElsőSorban” kampánytól eltérően idén a képgrafika ihletett. A játszóhelyek arculati színei (Operaház – vörös, Erkel Színház – türkiz, Eiffel Műhelyház – zöld) egyszerű geometriai formákkal hoznak létre letisztult, harmonikus és szimbolikus kompozíciókat, amelyekben már megjelenik a megújuló tipográfia friss  betűtípusa.


Vörösmarty 2018/19 plakátkampány

Vörösmarty Színház kampánytervezés

A plakátkampány a Vörösmarty Színház 2018/19 évadára készített Darabok koncepciót használta. A plakátokon a színészek fekete-fehér profil, félprofil portréi jelennek meg, melyeket különböző négyszögekre, formákra bontottuk. A különböző formákban a konkrét darabra jellemző jelenetek, helyszínek, tárgyak, színek láthatók, melyek összeépülnek az arc részeivel. Az egyszínű homogén háttér illeszkedik az előadáshoz, kiemeli az arc kifejező erejét. A “SzínDarabok” headline a színház következő évi változatos repertoárjára utal.  


Sportaréna kampány

Sportaréna plakáttervezés

Legyen valódi élmény a koncertélmény! Ezt a szlogent tűzte zászlajára a Papp László Sportaréna, amikor a látogatók 21. századi kiszolgálása érdekében azt a célt szerette volna megvalósítani, hogy szolgáltatásait 100%-ban készpénzmentesen lehessen igénybe venni. A cél a partnerként közreműködő Mastercard segítségével nem csak megvalósult, de a Sportaréna ezzel a lehetőséggel az első olyan fedett koncerthelyszín lett nem csak Magyarországon, de egész Európában, ami teljes egészében ilyen módon működik. Ahhoz, hogy ez a készpénzmentes fizetési lehetőség a közönséghez is eljusson, a Kreatív Műhely segítségét kérte az intézmény – a szolgáltatás híréről az általunk készített hirdetéseken keresztül értesülhettek a Sportaréna látogatói.


Energiahatékonysági kampány

Arculattervezés: a MEKH energiahatékonysági kampány plakátai

2017 májusában kezdtünk neki a  Magyar Energetikai és Közmű-Szabályozási Hivatal részére az energiahatékonysági belső szemléletformálás kampány arculatának tervezésébe. A Hivatal elkészítette belső szemléletformálási tervét, melynek kampányelemeinem vizális megtervezése volt a feladatunk. Ennek eredményeként készítettük el matrica és plakát terveket, melyek felhívják a figyelmet többek között a szelektív hulladékgyűjtést fontosságára, a nyomtatási szokások megváltoztatása, az energiával kapcsolatos is. A kamányban részvevő kommunikációs elemeknek illeszkedia kellet a MEKH arculatához, figyelemfelketőnek és tettekre ösztönzőnek kellett lenniük. Az elkészült anyagok fiatalos, tudatos és trendi megjelenésűek lettek.