Opera kampány ’19/20

Az Opera évadkampányát mindig nagy várakozás előzi meg, hiszen a korábbi, szakmai díjakkal is jutalmazott kampányokhoz méltó, újszerű ugyanakkor releváns kreatív megoldásokban kell gondolkoznunk. Az ügynökségünk feladata az volt, hogy úgy jelenítsük meg a keresztény értékeket, eszméket a plakátokon, hogy a hangsúly a premierekről se tolódjon el. Operák esetében a librettó, míg a baletteknél a dramaturgok által felkutatott vagy alkotott vendégszövegek segítették a munkánkat. Utalások sokasága jellemző a vallásos képekre. Ebben a koncepcióban viszont nem a vallásos áhítatra, hanem a közvetített értékekre koncentrálunk. A képekkel felidézzük a darabot, a szimbólumokkal a vallást. A történettel, amit szövegesen is megerősítünk – mint […]

Tovább →


Vörösmarty évadkampány

Vörösmarty Színház évadkampány 2019/20

5 premierből álló sorozattal készült el a Vörösmarty Színház idei évadkampánya. A megjelenített darabok  a főszereplők portréfotóin karakteresen elhelyezett idézetekkel hívják fel a figyelmet a közelgő évadra.  A kampányplakátok jobb oldalán az arcok teljes mértékben látszódnak, míg a bal oldalon az adott darab, illetve az adott hős története jelenik meg egy-egy kulcsmondatban. A fekete háttér, a szuggesztív arcképek, a markáns tipográfia a fő eszközei ennek a koncepciónak. Minden egyes plakát egy történet, és minden történetnek, találkozásnak köszönhetően az előadás már az utcákon elkezdődik. Játék a kastélyban; Romeo és Júlia; Az a szép, fényes nap; Trianon; Mágnás Miska – ezek a […]

Tovább →


Opera 2018-2019

Opera kampánytervezés

2018 márciusában újabb évadott hirdetett az Opera, amely 16 premiert, 60 repertoárdarabot, több száz kapcsolódó programot, gálaestet, hazai és külföldi turnét is magába foglal. Ahogy megszokhattuk az új évadot mindig nagyszabású imázskampány kíséri, amelyet  az “Ahol kinyílik a világ” és az “ElsőSorban” kampánytól eltérően idén a képgrafika ihletett. A játszóhelyek arculati színei (Operaház – vörös, Erkel Színház – türkiz, Eiffel Műhelyház – zöld) egyszerű geometriai formákkal hoznak létre letisztult, harmonikus és szimbolikus kompozíciókat, amelyekben már megjelenik a megújuló tipográfia friss  betűtípusa.

Tovább →


Vörösmarty Színház 2018/19

Vörösmarty Színház kampánytervezés

A Vörösmarty Színház 2018/19 évadára készített Darabok elnevezésű koncepcióban a színészek fekete-fehér profil, félprofil portréi jelennek meg, melyeket különböző négyszögekre, formákra bontottuk. A különböző formákban a konkrét darabra jellemző jelenetek, helyszínek, tárgyak, színek láthatók, melyek összeépülnek az arc részeivel. Az egyszínű homogén háttér illeszkedik az előadáshoz, kiemeli az arc kifejező erejét. A “SzínDarabok” headline a színház következő évi változatos repertoárjára utal.

Tovább →


Energiahatékonysági kampány

Arculattervezés: a MEKH energiahatékonysági kampány plakátai

2017 májusában kezdtünk neki a  Magyar Energetikai és Közmű-Szabályozási Hivatal részére az energiahatékonysági belső szemléletformálás kampány arculatának tervezésébe. A Hivatal elkészítette belső szemléletformálási tervét, melynek kampányelemeinem vizális megtervezése volt a feladatunk. Ennek eredményeként készítettük el matrica és plakát terveket, melyek felhívják a figyelmet többek között a szelektív hulladékgyűjtést fontosságára, a nyomtatási szokások megváltoztatása, az energiával kapcsolatos is. A kamányban részvevő kommunikációs elemeknek illeszkedia kellet a MEKH arculatához, figyelemfelketőnek és tettekre ösztönzőnek kellett lenniük. Az elkészült anyagok fiatalos, tudatos és trendi megjelenésűek lettek.

Tovább →


Vörösmarty Színház 2017/18

A Vörösmarty Színház 2017/18-as évadkampányának plakátai

Negyedik éve szavaz nekünk bizalmat a Vörösmarty Színház kampányai elkészítésében. A júniusban indult 2017/18-as közterületi kampányhoz egy egészen letisztult, nyolc kreatívból álló sorozatot terveztünk. A művészeket a megszokott színházi közeg helyett Székesfehérvár ikonikus helyszínein, jelmez helyett pedig hétköznapi ruhában láthatjuk a plakátokon, ahogy hellyel kínálják a nézőközönséget. A képi világgal szerettük volna hangsúlyozni, hogy a Vörösmarty Színház évek óta milyen szoros szimbiózisban működik a várossal, és a benne élőkkel, továbbá célunk volt a hívogató képi világgal a rendszeresen színházba járókat és azokat is megszólítani, akik ritkábban látogatnak a teátrumba.

Tovább →


Opera premierek

Opera branding: premier-kreatívok

A Magyar Állami Operaház kommunikációs arculatépítésének egyik leglátványosabb része a premier-kreatívok megtervezése. A plakátokra meghatározott struktúrában kerül fel a logó, illetve minden szöveges elem. Ezek következetes használata könnyíti meg az „operabrand” beazonosítását. Majd a képi kreatívok adnak bizonyos impressziót, szimbolikus utalást a darabra, vagy előképet mutatnak a színpadon megjelenő látványról. Hivatottak kifejezni a mű mondanivalóját, stílusát is. Számos mutáció készül az elfogadott „alapkreatívból”, mind az online-, mind az offline médiumokhoz. Évadonként 22-28 premier van, ezért nagyon fontos, hogy a képi világ ne ismétlődjön, mindíg új megoldásokat használjunk. Nagy öröm számunkra, hogy ezekből a munkákból egy nagyobb válogatás bekerülhetett a Szépművészeti […]

Tovább →


Opera 2017-2018

Az Opera 2017/18-as kampányát a képregény műfaja ihlette, a 12 kreatívot tartalmazó sorozat pedig a dalszínház új évadát hirdeti. A kreatívok a korábbi évekhez hasonlóan az intézmény elismert művészeit, valamint új bemutatóit és repertoárjának kiemelt darabjait helyezik a középpontba. A tizenkét képen hat klasszikus, egy meseopera, négy balettprodukció, illetve egy kreatívon a „turné-üzenet” jelenik meg, a zenekar és a kórus tagjainak „tolmácsolásában”. A kampány célja egy közérthető és szerethető arculat létrehozása volt, amely új perspektívából közelít az opera és a balett témáihoz miközben a comics képzőművészetre gyakorolt hatásában, főként a pop artban, Andy Warhol és Roy Lichtenstein munkásságában keres viszonyítási […]

Tovább →


Opera 2014-2015

Opera kampánytervezés 2014-2015: kreatívok

Az Ahol kinyílik a világ kampánysorozat harmadik, egyben a sorozatot lezáró évében a 2014/15-ös Faust-évad kapcsán ezúttal egy nagyszabású image film, valamint egy 12 darabos kreatív és egy ehhez kapcsolódó werkfilm készült. Az eddigi leggazdagabb Opera-kínálatot népszerűsítő szürrealista stílusú rövidfilm a színházi és zenei szimbólumok segítségével megeleveníti az Operaház mesebeli világát, egyszerre ábrázolva a valódi és a valóságon túli univerzumot. A hősök visszatérnek saját közegükbe, az Operházba. Az elmúlt két év kampányával ellentétben ennél a szériánál már nem egy, és nem is sok különböző operát interpretáltak, hanem az opera és a balett világának olyan archetípusait választották ki, amelyek alkalmasak egyrészt a színpadon létező […]

Tovább →